بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده در سلماس نوسازی شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه چهار ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی ۲ هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری سلماس گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۱۱ واحد نوسازی شده است.

به گزارش ایرنا، مهرداد حبیب نژاد روز جمعه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات نوسازی مسکن بازآفرینی شهری در شهرستان سلماس افزود: این تعداد بیش از ۸۰ درصد برش ۲ ساله نوسازی مسکن بازآفرینی شهری در سلماس به شمار می رود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ۱۰۰ درصد برش ۲ ساله این برنامه در شهرستان سلماس محقق شود.

وی ادامه داد: طرح بسته های تشویقی متضمن نوسازی مسکن برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به مرحله اجرایی وارد شد.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: با مشارکت شهرداری در خصوص بسته های تشویقی و ثبت پروانه های صادره در سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری اقدامات خوبی در شهرستان سلماس ثبت شده که این اقدام شهرداری سلماس جای تقدیر دارد.

حبیب نژاد با اشاره به میزان قیر تخصیص داده شده به شهرداری سلماس گفت: تاکنون یک هزار و ۲۲۵ تن قیر رایگان به شهرداری سلماس برای توسعه شهری و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری تخصیص داده و توزیع شده است.

وی بیان کرد: ارزش ریالی این میزان قیر تخصیصی ۱۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha