۷ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85336597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۹ دی 

خرم آباد - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در اطلاعیه ای عموم مردم را به حضور در تجمع و راهپیمایی سراسری یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فرا خواند.

به گزارش ایرنا در متن این اطلاعیه که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، آمده است: یوم‌الله ۹ دی، پاسداشتِ بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی - صهیونیستی است که به قصدِ ضربه‌زدن و استحاله نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خلل در صفوف ملت و شکاف بین امت و امامت طراحی و به صحنه نمایش آورده شد ولی با تجلی دست قدرت الهی و سیلیِ محکم نسل سوم و با بصیرت انقلاب و با حضور بی‌نظیرِ مردم شکست خورد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی‌ثبات‌سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون‌آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان‌الاقصی و ترور سردار پرافتخار و الهام‌بخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید «سید رضی موسوی»، هم‌رزم دیرین شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه‌گری‌های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم آپارتاید برای خروج از باتلاق خودساخته برای ترمیم آبروی از دست رفته خویش است.

بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌ آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ایستادگی برآرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافزار اسلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی از مردم انقلابی استان دعوت می‌کند تا با حضور حماسی در مراسم یوم الله ۹ دی خرم آباد و تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان، ضمن محکومیت رژیم جنایتکار و تروریست اسراییل، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گروه‌های مقاومت فلسطینی و تجدید میثاق با ولی‌امرمسلمین جهان اعلام کنند.

مراسم یوم الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»؛ در خرم آباد ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته آینده در محل مصلای بزرگ الغدیر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha