۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85336540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته هجدهم لیگ ملی چوگان در بم آغاز شد

۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85336540
هفته هجدهم لیگ ملی چوگان در بم آغاز شد

کرمان- ایرنا- نخستین روز از هفته هجدهم لیگ ملی چوگان ایران، در رده آقایان به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز شد.

به گزارش ایرنا، امروز پنجشنبه چهار تیم برتر کشور از استان‌های تهران، اصفهان و کرمان در این مسابقات، رقابت با یکدیگر را آغاز کردند؛ امروز تیم ها به صورت ۲ به ۲ بازی می کنند و تیم های برنده برای فینال روز جمعه در محل ارگ قدیم بم به رقابت می پردازند.

در کشور حدود ۲۰ تیم در چوگان به رقابت می پردازد که چهار تیم به صورت نمادین در این مسابقات شرکت کردند. در هر تیم سه بازیکن حضور دارد، هر نیمه این بازی در چوگان چوکه نام دارد و هر بازی چهار چوکه به مدت هفت دقیقه مفید است.


امسال برای اولین بار این رقابت در شهرستان بم برگزار شده و در این رویداد ۲۷ اسب از تهران به بم منتقل شد. فدراسیون چوگان در حال انعقاد یک تفاهم نامه با منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برای برگزاری مسابقات لیگ ملی در این شهرستان است.

در این رویداد اصغر ناظری سرپرست فدراسیون چوگان، عبدالمهدی مستکین معاون دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ،خانم مومنی مدیر مرکز میراث ناملموس ایران، مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان، منعم سرپرست اداره کل امور استان های وزارت ورزش، معاون اقتصادی استانداری کرمان، مدیر اداره کل میراث فرهنگی کرمان، طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی کرمان حضور دارند .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha