«خنده تلخ» از شبکه یک و «اقلیت در سینمای آمریکا» از رادیو پخش می‌شود

تهران- ایرنا- مستند «خنده تلخ» برگرفته از کتاب «حوض خون» امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود و کارشناسانی در رادیو گفت‌وگو به بررسی «اقلیت در سینمای آمریکا» می‌پردازند.

به گزارش ایرنا مستند خنده تلخ به کارگردانی مهدی عبدالباقی و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور امشب پنجشنبه هفتم دی در ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند روایتی از شوکت ناطقی است که پس از مدت‌ها بی اطلاعی از پسرش که به جنگ رفته، برای خبردار شدن از وضعیت او، در رختشورخانه بیمارستانی در پشت جبهه مشغول به کار می شود. این فیلم بر اساس کتاب حوض خون نوشته فاطمه سادات میرعالی تولید شده است.

عبدالباقی، کارگردان مستندهایی همچون از بوریا تا نخل و بازگشت و تدوینگر مستندهایی همچون میزبان، میهمان، پرواز بی‌بازگشت، پژواک، چشم به راه ناتمام و آقای مدیر است.

«خنده تلخ» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه‌ هنری رسانه‌ای دیما تهیه و تولید شده است.

اقلیت در سینمای آمریکا

برنامه رادیویی سینما زاویه به تهیه کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب با نگاهی به فیلم قاتلین ماه کامل به بررسی اقلیت در سینمای آمریکا می‌پردازد و محمد قربانی، محمد جواد فراهانی و احسان طهماسبی در این گفت و گو شرکت دارند.

«خنده تلخ» از شبکه یک و «اقلیت در سینمای آمریکا» از رادیو پخش می‌شود

برنامه سینما زاویه به سردبیری پیمان خزلی و زهرا شوندی در ساعت ۱۹ روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود. در این برنامه که اجرای آن را وحید رونقی بر عهده دارد، هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت با حضور محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره ارزیابی خواهد شد .

برنامه رادیویی سینما زاویه هر هفته پنجشنبه ها در ساعت ۱۹ از شبکه رادیویی گفت و گو پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha