رییس دفتر رهبر معظم انقلاب: جامعه مدرسین دارای سابقه‌ای درخشان و ممتاز است

قم - ایرنا - رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دارای سابقه‌ای درخشان و ممتاز و برخوردار از علما و اندیشمندان بزرگ است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه با حضور در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم، سلام گرم و ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به علما، اساتید، شخصیت‌ها و کلیه حاضران در این اجلاسیه ابلاغ کرد.

وی با قدردانی از ابتکار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در برگزاری اجلاسیه‌های منطقه‌ای و سراسری، جامعه مدرسین را با سابقه‌ای درخشان و ممتاز و برخوردار از علما و اندیشمندان بزرگ دانست و افزود: امیدواریم این درخت تنومند روز به روز میوه‌ها و محصولات گوارا داشته باشد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب همچنین یاد و خاطره اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه را گرامی داشت و از مجاهدت‌ها و خدمات خالصانه آنان قدردانی کرد.

«سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد» روز گذشته در قم با شعار «رسالت حوزه های علمیه و اولویت تبلیغ» آغاز شد و امشب با برگزاری اختتامیه به کار خود خاتمه می‌دهد.

روز گذشته کمیسیون های تخصصی این اجلاسیه تشکیل شد. چهار کمیسیون اجلاسیه شامل «اقتضائات و تحولات جامعه بین الملل در امر تبلیغ»، «تولید محتوا، شیوه ها و ابزارهای تبلیغی»،«آسیب شناسی در ابعاد فرهنگی و تبلیغی کشور» و «انتخابات، فرصت ها، تهدیدها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم» بودند.

از سال ۱۳۷۸ بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزاری نشست با علمای بلاد را در دستور کار خود قرار داد و قرار بر آن شد ۲ سال یکبار اجلاسیه علمای بلاد با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha