به بهانه روز تلخ بسکتبال؛ پرواز ابدی آیدین و شمعی که خاموش شد

تهران- ایرنا - ۱۶سال پیش در چنین روزی بسکتبال ایران یکی از بهترین ستاره‌های خود را از دست داد.ملی‌پوش جوانی که آرزوها و رویاهای بسیاری داشت اما رفت تا جای خالی او در تیم ملی باقی بماند.

به گزارش ایرنا، هشتم دی‌ماه ۱۳۸۶ بود که آیدین نیکخواه‌بهرامی برای آخرین بار در فضای ورزشی حضور یافت اما این بار بر روی دست علاقه‌مندان به ورزش و بسکتبال. آنهایی که آیدین را می‌شناختند و دوست داشتند به ورزشگاه شیهد شیرودی آمده بودند تا برای آخرین‌بار با این ملی‌پوش بسکتبال ایران وداع کنند. وداعی تلخ با ستاره‌ای جوان.

او که در موفقیت‌های آن روز تیم ملی بسکتبال ایران نقش به‌سزایی داشت از ورزشگاه شیرودی به بهشت زهرا منتقل شد تا در قطعه نام‌آوران آرام بگیرد. خبر تلخ رفتن او و شوک بزرگی که به بسکتبال ایران وارد شد تا سال‌ها اثرات خود را بر بسکتبال ایران و تیم ملی نشان دهد.

به بهانه روز تلخ بسکتبال؛ پرواز ابدی آیدین و شمعی که خاموش شد

آیدین پس از قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ میلادی و کسب سهمیه المپیک، در حالی که تنها چند ماه به حضورش به همراه تیم ملی در المپیک پکن باقی مانده بود، روز ۷ دی ماه سال ۱۳۸۶ در جاده چالوس در یک سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

این ستاره بسکتبال ایران متولد ۱۶ بهمن ۱۳۶۰ بود و در سن ۲۶سالگی چشم از جهان فروبست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha