وزش باد شدید و کاهش دما در برخی نقاط کشور

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال‌شرق و شرق در روز جمعه و کاهش دما در نواحی غرب و شمال‌شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز پنج‌شنبه هفتم دی در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و بویراحمد و از بعد از ظهر این روز و جمعه در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

همچنین فردا -جمعه- وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک در شمال شرق و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. در روزهای شنبه تا دوشنبه جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه نیز در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. خلیج فارس و دریای خزر از بعدازظهر پنج‌شنبه و جمعه مواج است.

هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی به تدریج افزایش ابر و افزایش ابر و افزایش باد را خواهد بود. شب هنگام هوای تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها با افزایش باد و گاهی باد شدید مواجه خواهد بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۸ درجه سانتی گراد خواهد بود.

امروز در استان‌های اراک، اردبیل، ارومیه، اهواز، بوشهر، خرم آباد، ساری، سمنان، سنندج آسمان ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha