جابجایی بیش از ۶ میلیون تن کالا در استان بوشهر

بوشهر_ایرنا_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۶ میلیون و ۴۳۷ هزار تن کالا از مبدا شهرستان های استان از ابتدای امسال تاکنون جابجا شده است.

"عبدالکریم اخترشناس " روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر با بیان اینکه طی این مدت ۴۰۰ هزار بارنامه شده، اظهار کرد: جابجایی کالا ۹ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷.۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: عمده ترین کالاهای حمل شده از استان شامل ماشین آلات معادل ۱۶ درصد، محصولات شیمیایی معادل ۱۳ درصد و مواد معدنی و ساختمانی معادل ۶/۲ درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین جابجایی کالا از شهرستان های عسلویه، بوشهر و دشتستان رقم خورده است.

اخترشناس عمده جابجایی کالاها را به مقصد استان‌های تهران، اصفهان، فارس و خوزستان دانست و گفت: تمام این اقدامات با همکاری و تلاش‌ پنج هزار و ۱۰۰ راننده در قالب ۱۶۴ شرکت حمل و نقل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و شهروندان می‌ توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha