مشارکت گسترده در انتخابات همبستگی ملت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب است

ایلام- ایرنا- فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه نهم دی ماه و ۱۱ اسفند امسال روزهای بصیرت،تجدید بیعت و همبستگی ملت با آرمان های امام(ره) و انقلاب هستند، گفت: حضور با شکوه مردم در پای صندوق‌های رای، تقویت اقتدار ملت و نظام است.

به گزارش ایرنا، "لطیف صادقی" روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دهلران، اظهار کرد: حضور پرشور و پر رنگ مردم در این مناسبت‌ها موجب یاس و ناامیدی دشمن و ارتقاء سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و قطعا مردم با بصیرت و آگاهی این بار نیز ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و نظام خواهند افزود.

وی به انتخابات و مشارکت حداکثری مردم اشاره و گفت: پیشگیری از جرائم انتخاباتی از موضوعات مهم است و امروز با حضور متولیان در دستگاه قضا این مهم را دنبال می کنیم.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات گسترده آن در حوزه‌های مختلف باشیم، افزود: امروز دورترین روستاهای ما از خدمات مطلوب برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال فریب جوانان و نوجوانان ماست و با فضاسازی و جنگ ترکیبی اهداف خود را دنبال می کند که ما باید به عنوان مسئولان، متولیان و مدیران جامعه این مهم را برای خانواده‌ها و مردم بیان کنیم و برای جامعه هدف در آموزش و پرورش در حوزه فضای مجازی و نحوه استفاده و تبیین دستاوردها و اقدامات نظام همت کنیم.

صادقی با تاکید بر اینکه دشمن هرگز ساکت نخواهد ایستاد و باورها را تخریب و تشویش اذهان عمومی را دنبال می کند، افزود: مدیران دستگاه ها در راستای بیان خدمات و اقدامات نظام و تبیین دستاوردهای آن موضوع اطلاع رسانی به افکار عمومی را ویژه مد نظر داشته باشند و اقدام کنند و در این ارزیابی مدیران ملاک عمل خواهد بود.

مشارکت گسترده در انتخابات همبستگی ملت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب است

وی به زندگی مسالمت‌آمیز اقوام این شهرستان در کنار هم و نقش آن‌ها در دفاع مقدس و ظرفیت‌های دهلران در حوزه نفت و گاز،آب و خاک و کشاورزی اشاره و افزود: دهلران یک سوم وسعت استان را تشکیل می دهد و در تولیدات کشاورزی و نفت و گاز حرف برای گفتن دارد.

فرماندار ویژه دهلران به نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری و نظارت بر قانون اشاره و گفت: ۲ رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارای اهمیت هستند و وظیفه متولیان و دست اندرکاران رعایت قانون و اصل بی طرفی و فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری است.

وی به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره و افزود: از اصحاب رسانه تقدیر می کنم چون در راستای تشویق مردم برای حضور در انتخابات به‌خوبی نقش آفرینی می کنند و این نشان از تعهد اهل قلم و اصحاب رسانه در راستای این وظیفه ملی است.

صادقی به در دست اقدام بودن فعالیت ها در حوزه راه شهرستان اشاره و گفت: پیمانکاران زیادی در مسیرهای دهلران به اندیمشک و مهران پای کار هستند و هدف ما خدمت و امیدآفرینی است.

امام جمعه دهلران نیز در این نشست، اظهار کرد: ۹ دی از یاد نمی رود و این فتنه با هوشیاری و درایت رهبری و بصیرت امت اسلامی، خداباوری، ولایت مداری، اعتقادات و ایمان مردم توطئه ۹ دی ماه را خنثی کرد.

حجت الاسلام "سید محسن موسوی" به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و گفت: حجت بر ما تمام است که بر اساس تبعیت از ولایت در انتخابات شرکت کنیم و تقویت مجلس شورای اسلامی نیازمند حضور و مشارکت گسترده است

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت: انتخابات و ضرورت همکاری همه در هر چه باشکوه برگزاری انتخابات مد نظر باشد.

"نعمت الله حاتمی" به کمیته های نه گانه آسیب‌های اجتماعی در شهرستان و وظایف آن‌ها و همچنین بحث حجاب و عفاف اشاره و خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه و روز بصیرت و ولایت مداری است و باید باشکوه برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha