۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85335491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی انبار آموزش و پرورش اصفهان مهار شد
عکس تزیینی است

اصفهان-ایرنا- رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آتش سوزی در انبار اسکان آموزش و پرورش «ناحیه سه» اصفهان، بدون خسارت جانی و مالی مهار شد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: این حادثه ظهر امروز (چهارشنبه) در مجاورت مدرسه «قائم» رُخ داد، اما بدون آسیب جانی یا مالی و وارد شدن خسارت به مدرسه همجوار به خیر گذشت.

وی ادامه داد: حوالی ظهر امروز خبر وقوع آتش‌ سوزی در انبار ستاد اسکان آموزش و پرورش «ناحیه سه» واقع در خیابان «فیض» اصفهان مخابره شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

جلال سلمانی افزود: با توجه به اینکه این انبار در مجاور مدرسه «قائم» قرار دارد، آسیبی به این آموزشگاه نرسید و در آن هیچگونه خسارت جانی هم ببار نیامد.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش خود توانستند دقایقی پیش حریق را مهار کنند.

حریق در انبار آموزش و پرورش «ناحیه ۳» اصفهان مهار شد

به گفته سلمانی، دلیل وقوع این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصاویر منتشر شده از این حادثه در کانال‌های خبری، دو تَن از آتش نشان‌ها در این حادثه گرفتار شدند که با کمک همکارانشان از مهلکه دودگرفتگی و آسیب دیدگی نجات یافتند.

هفته گذشته ۱۰ هزار و ۹۱۴ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شد که نتیجه آن انجام ۲۵۳ عملیات در ۱۰۳ آتش‌ سوزی و ۱۵۰ حادثه و خدمات ایمنی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha