۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85335140
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معرفی ۱۸ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در کلانشهر کرج

کرج - ایرنا -رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرج گفت: ۱۸ واحد صنفی متخلف عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی در این شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دکتر فردین حسین زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح تشدید نظارت های بهداشتی و با هدف رصد و پایش مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی، از واحدهای صنفی سطح شهر توسط کارشناسان دامپزشکی بازدید صورت گرفت و در این راستا ۱۸واحد صنفی متخلف به دلیل عرضه غیربهداشتی مواد پروتئینی به وزن کلی حدود ۲ هزار کیلوگرم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بیان کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی این شهرستان با توجه به اهمیت موضوع، نظارت بر واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی اعم از مراکز عرضه مرغ و ماهی، قصابی ها را در اولویت کاری خود قرار داده و به صورت دوره ای بازدید می نمایند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرج به بازرسی کارشناسان از واحدهای صنفی عرضه فرآورده های خام دامی و برخورد با متخلفان بهداشتی اشاره و تصریح کرد: ۱۸ واحد صنفی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و ۲ واحد صنفی نیز جهت پلمب به مقام محترم قضایی ارجاع شد.

حسین زاده اظهار کرد: روزانه کارشناسان دامپزشکی با نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان تلاش می نمایند تا فرآورده‌های خام دامی کاملاً سالم، بهداشتی و مطمئن در دسترس مردم قرار گیرد

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرج از شهروندان خواست در هنگام خرید به مواردی مانند وجود مهر بازرسی بهداشتی بر روی لاشه، وجود برچسب مشخصات بر روی بسته بندی گوشت مرغ و ماهی و همچنین وجود تاریخ تولید و آرم شرکت تولید کننده بر روی فرآورده خام دامی توجه کامل شود.

.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha