۶ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85334706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبار ویژه استانداری تهران برای رونق روستاهای استان

تهران‌بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور روستایی استانداری تهران، گفت: سهمیه تسهیلات حوزه روستایی استان در سه بانک اقتصاد نوین، صادرات و کشاورزی ابلاغ شده که با لحاظ جمیع شاخص‌ها از جمله جمعیت روستایی، تعداد روستاها، ظرفیت‌های توسعه و شاخص محرومیت، در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، جلسه بررسی و تبیین فرایند اعطای تسهیلات از محل جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور سهم معاونت توسعه روستایی در استان تهران عصر سه‌شنبه با حضور نمایندگان بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با روستا در محل اداره کل روستایی استانداری برگزار شد.

در این جلسه فرایند اعطای تسهیلات مذکور به متقاضیان واجد شرایط روستایی ابلاغی معاون محترم توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و بانک‌های عامل ضمن اعلام برخی مشکلات، آمادگی خود برای پرداخت این تسهیلات در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی به جامعه هدف اعلام کردند.

موسوی در این جلسه اظهار کرد: سهمیه تسهیلات حوزه روستایی استان در سه بانک ابلاغ شده است که با لحاظ جمیع شاخص‌ها از جمله جمعیت روستایی، تعداد روستاها، ظرفیت‌های توسعه و شاخص محرومیت توزیع شهرستانی می‌شود و در روزهای آینده به فرمانداری‌های تابعه جهت اطلاع رسانی و پیگیری جذب سهمیه ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: در این فرایند دهیاری و فرمانداری و دستگاه اجرایی ذیربط شهرستان‌ها اهلیت سنجی و کارشناسی فنی درخواست متقاضی را انجام و پس از تایید نهایی اداره کل روستایی در سامانه تک جهت پرداخت تسهیلات به بانک ارجاع داده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha