خواست هواداران اولویت مدیران؛ فاکتورهایی که فولاد را امیدوار نگه می‌دارد

تهران- ایرنا- تیم فولاد خوزستان گرچه در این فصل شرایط خوبی را سپری نمی‌کند اما برخی از مولفه‌ها می‌تواند هواداران خوزستانی را به نتیجه‌گیری این تیم امیدوار کند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، فولاد خوزستان در یک سال اخیر اسیر حواشی عجیب و غریبی شده و همین موضوع یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال ایران را در این روزها در بحران قرار داده است. این تیم بعد از گذشت ۱۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۱۲ امتیاز در رده دوزادهم جدول رده‌بندی قرار دارد و همین موضوع باعث اعتراض گسترده هواداران این تیم شده است.

فولادی‌ها فصل را با علیرضا منصوریان آغاز کردند اما اوضاع با سرمربی سابق استقلال و تراکتور چندان بر وفق مراد آنها پیش نرفت. خوزستانی‌ها با منصوریان بدترین نتایج خود را در شروع رقابت‌های لیگ برتر گرفتند و همین موضوع باعث خشم هواداران این تیم شد و به دنبال اعتراض گسترده آنها و شکست برابر ملوان بندرانزلی در هفته چهارم، منصوریان از هدایت فولاد برکنار شد و ایگناسیو مارتنیز سرمربی مطرح اسپانیایی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

خواست هواداران اولویت مدیران؛ فاکتورهایی که فولاد را امیدوار نگه می‌دارد

فولاد با مارتینز هم نتوانست نتایج خوبی بگیرد و عملکرد سینوسی او با این تیم این‌بار سبب اعتراض گسترده هواداران به مدیریت باشگاه شد. با فشار فراوان هواداران سرانجام حمیدرضا شعبانی در آستانه بازی با پیکان از سمت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه استعفا کرد و علاوه بر این ۲ نفر از اعضای هیئت مدیره نیز جدا شدند تا بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب شود.

به نظر می‌رسد رضاییان با توجه به تجربه‌ای که دارد و همچنین حضور در فدراسیون فوتبال می‌تواند در این روزهای سخت راه‌گشای فولادی‌ها باشد و هواداران این تیم می‌توانند به روزهای پیش رو امیدوار باشند.

اما موضوع جالب توجه در مورد اخراج منصوریان و همچنین استعفای شعبانی این است که مدیریت مجموعه فولاد توجه ویژه‌ای به خواست و نظر هواداران این تیم دارد و آنها را شریک خود می‌داند و بارها اعلام کرده است که آنها صاحبان اصلی این باشگاه هستند. گرچه هنوز فولاد نیاز به خانه تکانی و حضور افراد کارآمد در برخی پست‌ها دارد اما همین اهتمام به هواداران می‌تواند آنها را امیدوار کند تا روزهای روشنی در انتظار فولاد باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha