بیش از ۱۱۳ میلیارد ریال برای نوسازی شبکه برق بخش مرکزی "دیر" هزینه شد

بوشهر- ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: ۱۷ کیلومتر شبکه برق بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار ۱۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در سال جاری نوسازی شده است.

"معصومه محمدی " روز سه شنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بوشهر اظهار کرد: برای نوسازی سه کیلومتر شبکه برق شهر "بردستان" با احداث ۹ دستگاه ترانسفرماتور، یک کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف، ۹۰۰ متر شبکه برق فشار متوسط و تعویض ۱۹ اصله پایه فرسوده ، ۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سال جاری هزینه شده است.

وی افزود: همچنین با احداث هفت دستگاه تراسفرماتور، نوسازی ۲ کیلومتر شبکه، احداث یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و یک هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط با تعویض ۲۵ اصله پایه فرسوده، ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای نوسازی شبکه برق شهر "دوراهک" این شهرستان هزینه شده است.

بخشدار مرکزی دیر تصریح کرد: برای روستاهای مرکزی این شهرستان نیز ۱۱ دستگاه تراسفرماتور احداث، ۱۲ کییومتر شبکه برق نوسازی، چهار هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث و ۵۵ اصله پایه فرسوده تعویض شده که در مجموع ۶۲ میلیارد ریال و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمدی گفت: دولت سیزدهم با نگاه تحول و پیشرفت، برنامه های وسیعی برای خروج از محرومیت مناطق کمتر توسعه یافته را در دنبال می کند.

وی افزود: شهرستان دیر به عنوان یکی از مناطق پیرامونی صنعت نفت، کمتر در دولت‌های قبل تحت توجه قرار گرفته بود که این موضوع در بخش مرکزی و روستاهای تابعه به خوبی خود را نشان می داد.

بخشدار مرکزی شهرستان دیر اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی، بسترهای ارائه خدمات در مناطق روستایی از جمله شهرستان دیر آماده گردید و با تلاش‌های انجام شده شاهد اتفاقات خوبی در این روستاها هستیم.

۱۷ کیلومتر شبکه برق بخش مرکزی "دیر" نوسازی شد

محمدی بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان دیر، تعیین محدوده روستاهای زیر ۲۰ خانوار فاقد طرح بوده که در این زمینه نیز اقدامات خوبی به عمل آمده است.

وی بیان کرد: در سال جاری برق رسانی به روستاهای "پشت آسمان" و "مخدان "، جاده دسترسی روستاهای فاقد کد "حسن آباد" و "علی آباد"، زیرسازی برای آسفالت در روستاهای "باغ عالی و "مل خرگ شمالی " و آغاز عملیات اجرای آبرسانی به روستای "جمرک" انجام شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان دیر عنوان کرد: همچنین امسال ۲۵ سری جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی بخش مرکزی تهیه و در اختیار نوعروسان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پیگیری احداث سالن چند منظوره و مدرسه متوسطه اول روستای "لمبدان بالایی" و سالن ورزشی سقف کوتاه بانوان در "بردستان" انجام و با موافقت های به عمل آمده به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha