پایان خوش برای نمایندگان مازندران در نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

ساری- ایرنا- نمایندگان مازندران نیم فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را مطابق انتظار و کسب رتبه های پیش بینی شده در جدول رده بندی مسابقات به سود خود خاتمه دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته یازدهم و پایانی دور رفت این مسابقات، تیم آورتا ساری که همچنان به علت تکمیل نشدن روند بازی سازی سالن اختصاصی اش، در بازی خانگی در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل از حریفان خود میزبانی می کند، شامگاه دوشنبه به مصاف تیم رده هفتمی مس کرمان رفت و در نهایت میهمان مدعی خود را با نتیجه ۸۱ بر ۷۹ با شکست بدرقه کرد.

آورتا که برای کسب بهترین رتبه در جدول رده بندی مسابقات، به پیروزی در این بازی خانگی چشم دوخته بود، پا به پای حریف کرمانی خود در نیمه نخست مسابقه پیش رفت.

دست نخست این مسابقه با اختلاف ۲ امتیازی ۲۰ بر ۱۸ به سود تیم مس کرمان به پایان رسید.

در دست دوم این مسابقه نیز تیم کرمان هوشیارتر از میزبان ساروی خود عمل کرد و در این دست نیز با اختلاف سه امتیازی ۴۳ بر ۴۰ صاحب پیروزی و راهی رختکن شد.

در دست سوم هم برتری از آن تیم مس پیگیری شد و کرمانی ها همانند ۲ دست قبلی برتری امتیازی خود را حفظ وحتی در ثانیه های پایانی آن را بیشتر کردند و در نهایت دست سوم را با نتیجه ۶۶ بر۵۷ از آن خود تمام کردند.

پایان خوش برای نمایندگان مازندران در نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

در دست چهارم و پایانی این مسابقه، برای هر ۲ تیم حساس و پرهیجان دنبال شد، به طوری که نیمکت تیم ساری هم همراه با اندک تماشاچیان حاضر در سالن پیامبر اعظم آمل به تشویق بازیکنان حاضر در زمین پرداخت و این شور و انرژی آنها باعث تقویت روحیه تیمی آورتایی ها شد که توانستند در بازگشتی رویایی نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهند.

شاگردان سیامک ویسی در تیم آورتا ساری در پایان این مسابقه با نتیجه ۸۱ بر ۷۹ برابر تیم مس کرمان صاحب پیروزی شدند و این برتری را در کنار معدود تماشاگران خود جشن گرفتند.

آورتا ساری با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و از رده دهم به رده هشتم جدول صعود کرد.

آورتا ساری یک بازی معوقه از هفته دهم این مسابقات برابر تیم شهرداری گرگان دارد که بازی ۲ تیم روز جمعه هشتم دی ماه درگرگان برگزار خواهد شد.

پایان خوش برای نمایندگان مازندران در نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

صعود کاله به رده دوم جدول

اما تیم کاله دیگر نماینده مازندران که این هفته در بیرون از خانه بازی داشت، به جنوب کشور رفت و در تنها بازی که در این فصل توانست بیش از ۱۰۰ امتیاز از حریفان خود بگیرد، و این رکورد را نیز به نام خود ثبت کند.

کاله ای ها هم در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل، میهمان تیم فولاد هرمزگان بودند که موفق به شکست میزبان خود با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۷ شدند و با کسب هفتمین پیروزی این فصل خود در جنوب کشور، عازم شمال ایران شدند.

شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله مازندران در پایان نیم فصل نخست این مسابقات با انجام ۱۱ مسابقه و هفت پیروزی و چهار شکست، با ۱۸ امتیاز، نیم فصل نخست را با قرار گرفتن در رده دوم جدول به پایان رساندند.

در شروع نیم فصل دوم این مسابقات، ۲ تیم هم استانی کاله و آورتا ساری، شهرآورد مازنی ها را در لیگ برتر بسکتبال برگزار خواهند کرد.

پایان خوش برای نمایندگان مازندران در نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

جدال حساس ۲ تیم در بازی رفت، با نتیجه ۸۳ بر ۷۴ به سود تیم کاله مازندران خاتمه یافته بود.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است و تیم شهرداری گرگان درصدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد

مازندران با ۲ تیم کاله وآورتا ساری دراین مسابقات حضور دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha