۴ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85333482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق: انتقام سید رضی را خواهیم گرفت

تهران - ایرنا - جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در واکنش به ترور شهید سید رضی موسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما مقاومت اسلامی، انتقامی داریم که باید گرفته شود و تنها رقیب و دشمن شر خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، به نقل از دفتر نجباء در تهران، در بیانیه این آمده است: در برهه‌ ضعف دشمن صهیونیستی و در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس، سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله‌ هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به منطقه سیده زینب دمشق، به شهادت رسید.

نجبا در بیانیه خود افزود: فقدان ستاره‌ای از ستارگانی که از حقیقت دفاع کرده و ناپاکی منحوس تروریسم را از حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها بیرون رانده را به همه برادران مقاومت تسلیت می‌گوییم.

در این بیانیه تصریح کرد: تأکید می‌کنیم که این خون پاک، راه ما به سوی آزادی و رستگاری نهایی از اشغالگری سرکش است و بیهوده نخواهد بود.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در این بیانیه تأکید کرد: ما مقاومت اسلامی، انتقامی داریم که باید گرفته شود و تنها رقیب و دشمن شر خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha