۴ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85333231
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دیدار باخانواده شهدا آغاز ماموریت فرمانده سپاه ناحیه ثامن الحجج(ع) پاکدشت +فیلم

پاکدشت -ایرنا- دیدار باخانواده شهدا پس از آیین تکریم و معارفه ،ماموریت  فرمانده جدید سپاه حضرت ثامن الحجج (ع) شهرستان پاکدشت بود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا،آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثامن الحجج (ع) شهرستان پاکدشت،عصر دوشنبه با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، سردار ولی زاده جانشین سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه، فاضل کارخانه فرماندار، فکری بخشدار مرکزی، بشیری نماینده مجلس، معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، در محل سالن کانون فرهنگی شهدای این شهرستان برگزار شد.

دیدار باخانواده شهدا آغاز ماموریت فرمانده سپاه ناحیه ثامن الحجج(ع) پاکدشت

در این مراسم از تلاش های سرهنگ پاسدار رضا امجدی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت را بر عهده گرفت.

سرهنگ درویش متولی فرمانده ناحیه ثامن الحجج(ع) پاکدشت در این مراسم گفت: توفیق شد که به عنوان سرباز، بتوانیم خادم مردم شهرستان پاکدشت باشیم.

وی افزود: در خدمت بسیجیان عزیز، خانواده های معظم شهدا ایثارگران و رزمندگان هستیم و امید داریم که بتوانیم با برنامه ریزی موفق، در جذب حداکثری عزیزان بسیجی، خدمات رسانی عمومی به مردم در بحث های سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، و ورود در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی، پاسدار ولایت و انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده ناحیه ثامن الحجج (ع) پاکدشت ادامه داد: ان شاءالله با اجرای تمام و کمال ماموریت ها، زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم‌ سازیم.

به گزارش ایرنا، بعداز آیین معارفه فرمانده ناحیه ثامن الحجج(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت و سرهنگ غلامعلی درویش متولی به دیدار با خانواده های شهیدان، «شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی»، «شهیدان احمدرضا آزادی و رضا آزادی» رفتند و نماز مغرب و عشاء را در منزل شهیدان آزادی اقامه کردند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha