وقوع تصادف زنجیره‌ای سبب راهبندان در اتوبان «شهید دستجری» اصفهان شد
عکس تزیینی است

اصفهان_ایرنا_ مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودرو و ایجاد راهبندان در اتوبان «شهید دستجردی» اصفهان خبر داد.

منصور شیشه‌فروش عصر روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه تریلی و چهار دستگاه خودروی سواری شامل ساینا، کوییک، شاهین و پژو۲۰۶، ساعت ۱۲:۵۸ دقیقه امروز در اتوبان «شهید دستجردی» نزدیک سیتی سنتر اصفهان با هم برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه، یکی از خودروهای سواری واژگون و سبب ایجاد ترافیک سنگین در این اتوبان شد.

شیشه‌فروش با اشاره به اعزام نیروهای پلیس راهور و گشوده شدن راه تصریح کرد: در این حادثه پنج نفر(شامل یک زن و چهار مرد) مصدوم شدند که با کمک ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کاشانی اصفهان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: بررسی دلیل وقوع این تصادف زنجیره‌ای توسط پلیس راهور در حال پیگیریست.

به گفته سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، امروز در حادثه مشابهی در ساعت ۱۲:۲۵ یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر۳۰ جاده دهاقان_بروجن واژگون شد که در پی آن سه واحد امدادی اورژانس ۱۵ و یک واحد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: این حادثه ۶ مصدوم(شامل۲ مرد، ۳ زن و یک کودک) به همراه داشت که به بیمارستان‌های ولیعصر(عج) بروجن و شهدای دهاقان منتقل شدند.

شب گذشته نیز برخورد یک دستگاه خودروی«بی ام دبلیو» با درخت در خیابان «هزار جریب» اصفهان سبب جان باختن یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این، رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در باره استاندارد نبودن بزرگراه‌ها، نداشتن نیوجرسی و عرض کم بین خطوط هشدار داده بود.

شهر اصفهان ۱۸ اتوبان و بزرگراه درون شهری به طول ۶۲ کیلومتر دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha