مدیران اهواز برای جلب رضایت مردم محدود به زمان اداری نباشند

اهواز- ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: مدیران و مسئولان این شهرستان برای جلب رضایت هر چه بیشتر مردم پای کار بیایند و فعالیت خود را محدود به زمان اداری نکنند.

به گزارش ایرنا سلطان‌محمد رضوانی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی اهواز در محل فرمانداری این شهرستان بیان کرد: هجمه‌های مختلفی از سوی دشمنان بر ایران وارد است و باید برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان مدیران به صورت شبانه‌روزی پای کار باشند و مشکلات را برطرف کنند.

وی با اشاره به مطالبه مردم اهواز برای داشتن مکان‌های مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت افزود: به دلیل شرایط بد آب و هوایی اهواز تنها ۶ ماه از سال امکان استفاده از فضاهای تفریحی و پارک‌ها برای مردم اهواز وجود دارد.

رضوانی ادامه داد: به همین دلیل از شهرداری اهواز درخواست می‌شود شرایط را در شهر برای استفاده از مکان‌های تفریحی به عنوان یکی از الزامات روحی و روانی جامعه فراهم کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز با اشاره به بخشی از سخنان روز شنبه مقام معظم رهبری در دیدار با مردم خوزستان و کرمان گفت: ایشان بر حل مشکلات مردم بسیار تاکید کردند که تحقق این امر با تلاش شبانه‌روزی مسئولان رقم می خورد.

وی در این نشست بر بررسی و علت‌یابی تجمع زباله در مناطق مختلف شهرستان اهواز تاکید کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی در خصوص جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب در شهرستان اهواز بیان کرد: در یک بازه زمانی جمع‌آوری این سگ‌ها به خوبی انجام شد اما متاسفانه این موضوع رها شده و دوباره شاهد تردد آن‌ها در شهر هستیم.

وجود ۵۳ نقطه تجمع زباله در اهواز

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به وجود ۵۳ نقطه تجمع زباله در این شهرستان گفت: برای جمع‌آوری و مدیریت پسماند در اهواز، مشکلات زیادی در مناطق مختلف وجود دارد و پراکنش زباله‌ها در این شهرستان بسیار زیاد شده است.

صغری رستمی بیان کرد: در این خصوص طبق دستور دادستان مرکز استان مهلتی به شهرداری اهواز برای جمع آوری زباله‌ها داده شد اما بعد از گذشت یک ماه اقدام موثری در این خصوص انجام نگرفته است.

وی گفت: در مناطق هشت و سه اهواز پراکنش زباله بسیار زیاد است و مشکلات بهداشتی و سلامتی برای مردم به دنبال دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha