۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85332880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش شمار شهدای غزه به ۱۲۰ نفر/ شهادت زخمی ها به علت نبود وسایل پزشکی + فیلم

تهران - ایرنا - منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که با تخلیه شمار دیگری از شهدای بمباران های ۲۴ ساعت اخیر  رژیم صهیونیستی در منطقه مرکزی نوار غزه، تعداد کل شهدای این منطقه به ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، دو اردوگاه المغازی و البریج در مرکز نوار غزه از دیروز شاهد حملات ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.
این درحالی است که جنوب نوار غزه از جمله شهرهای خانیونس و رفح نیز از شب گذشته شاهد بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی بوده که در جریان آن شماری شهید و زخمی شده اند.
سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه ظهر امروز گفت که تعدادی از زخمی ها به علت نبود تجهیزات و وسایل پزشکی به شهادت رسیدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی بنابر آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون ۲۰ هزار ۴۲۴ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از54 هزار 36 نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha