برپایی میز خدمت، تحقق حکمرانی مردمی را تسهیل می‌کند

گرگان- ایرنا- دستیار استاندار گلستان در امر مردمی‌سازی دولت با تاکید بر ضرورت ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم، گفت: برپایی میزهای ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور به تحقق حکمرانی مردمی کمک می‌کند.

سیدحسین علوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد پاسخگویی به مطالبات مردمی سفر رییس جمهور به گلستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای دخیل کردن مردم در امر تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دریافت ایده‌ها و مطالبات مردمی، باید بستر لازم فراهم شود.

وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت و ستاد پاسخگویی به ارتباطات مردمی در سفر رییس جمهور فرصتی برای شنیدن مطالبات و سوالات مردمی است، افزود: مردم در ستاد پاسخگویی سفر رییس جمهور ایده‌ها، مشکلات و سوالات خود را در قالب تماس‌های تلفنی، ارسال نامه و مراجعه حضوری مطرح می‌کنند.

دستیار استاندار گلستان در امر مردمی‌سازی دولت تاکید کرد: برپایی میز خدمت و ستاد پاسخگویی به سوالات رییس جمهور تسهیل‌گری حکمرانی مردمی را به دنبال دارد، میزهای خدمت از اتفاقات مهم و ارزشمند است که موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

علوی ادامه داد: مردم در میز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور در کنار طرح برخی از سوالات و مشکلات شخصی، مسائل و موضوعاتی را مطرح می‌کنند که به حل مشکلات مربوط به یک محله یا جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما با تمام توان به درخواست‌ها و نامه‌های مردمی در سفر رییس جمهور رسیدگی می‌کنیم، تصریح کرد: حل مطالبات و مشکلات مردمی به مسئولان کمک می‌کند تا جامعه را بهتر مدیریت کنند.

فعالیت ستاد ارتباطات مردمی که برای پاسخگویی به مطالبات مردم گلستان در سفر رییس جمهور به این استان از روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در گرگان راه‌اندازی شده در حال جمع‌بندی و رسیدگی به نامه‌های مردمی و ارجاع به دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha