فرماندار اراک: دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستاها شده است

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستاها بویژه در حوزه عمرانی شده است و در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی نیز نقش اثرگذاری داشته‌ و دارند.

به گزارش ایرنا، «امیر هادی» روز دوشنبه در همایش تبیینی (رواق دوازدهم) که با حضور دهیاران، اعضای شوراها و معتمدین روستاهای بخش مرکزی با موضوع انتخابات برگزار شد، در محل فرهنگ‌سرای شهر اراک، افزود: همه تلاش‌ها در دولت برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه بویژه مناطق محروم و خانواده‌های کم‌برخوردار به کار گرفته شده است.

وی تاکید کرد: روستائیان از جمله اقشاری هستند که همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند و در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند.

فرماندار اراک ادامه داد: رفع مشکلات مناطق روستایی از مهمترین برنامه‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون در دولت سیزدهم گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده است.

هادی عنوان کرد: بازدید از روستاهای شهرستان اراک به صورت مستمر انجام می‌شود و روستائیان باید خروجی این بازدیدها که منجر به بهترین تصمیمات و ارائه خدمت می‌شود، را ببینند.

وی گفت: کشور در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است و باید با تبیین خدمات و معرفی اقدامات صورت گرفته دولت، فضا و شرایط برای برگزاری باشکوه و مشارکت هرچه‌ بالاتر مردم در این آزمون سیاسی فراهم شود.

فرماندار اراک افزود: رقابت واقعی در سایه سلامت و امنیت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و این مهم باید سرلوحه قرار گیرد.

هادی تصریح کرد: مدیران حق ندارند در انتخابات، جهت‌گیری له یا علیه فردی داشته باشند و امکانات به هیچ عنوان نباید به صورت فردی و بدون رعایت عدالت و شیوه‌نامه در اختیار داوطلبین قرار گیرد.

در این همایش، نمایندگان دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان اراک با طرح دیدگاه‌های خود، رفع بیشتر مشکلات حوزه روستایی را خواستار شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha