اعطای مشوق‌های ویژه به صنایع بوشهر برای بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: مشوق‌های مناسبی از جمله معافیت‌های بیمه‌ای و مالیاتی و پرداخت ۷۵ درصد حقوق برای بکارگیری و اشتغال فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به به شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، "نعمت‌الله غلامپور" روز دوشنبه در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و تعدادی از مدیران شرکت‌های مستقر در این منطقه اظهار کرد: تعداد زیادی از اعضای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان با مشکل اشتغال روبرو هستند که این بنیاد از همه ظرفیت‌های موجود برای بکارگیری این افراد استفاده می کند.

وی اضافه کرد: تسهیلات مناسبی برای اشتغال‌زایی اعضای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پرداخت شده و آماده پرداخت تسهیلات به دیگر افراد هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: در همین زمینه مشوق‌هایی برای به‌کارگیری این افراد در صنایع استان مد نظر قرار گرفته که می‌توان به پرداخت ۷۵ درصد از حقوق و دستمزد این افراد به مدت ۱۸ ماه اشاره کرد.

غلامپور با اشاره به پرداخت ۵۰ درصد از حق بیمه این افراد به مدت پنج سال ادامه داد: کاهش مالیات کارفرمایان به میزان ۱۵۰ درصد از حقوق پرداختی به ایثارگران به مدت پنج سال از دیگر مشوق‌ها است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این نشست گفت:: در راستای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده هستیم و شرکت‌های منطقه نیز استقبال لازم را در این زمینه خواهند داشت.

"احمد دشتی‌زاده" اضافه کرد: همه ما در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسؤول هستیم و تلاش می‌کنیم که زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران فراهم شود.

تعدادی از مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آمادگی کامل خود برای جذب نیرو از طریق بنیاد شهید اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha