دادستان خرم آباد: بانک مسکن مشکلات پروژه نهضت ملی مسکن را با اولویت پیگیری کند

خرم‌آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با بیان اینکه بررسی و احصاء مشکلات نظام بانکی و انعکاس آن به دستگاه قضا با هدف رفع موانع ضروری است، از مجموعه بانک مسکن خواست مشکلات پروژه نهضت ملی مسکن را با اولویت پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش شاهون وند روز یکشنبه در بازدید از شعب بانک مسکن لرستان اظهار کرد: سلامت و مردمداری همه کارکنان بانک مسکن بسیار مشهود و این امر نشانه شایسته سالاری در مدیریت است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و رفع مشکلات از وظایف دستگاه قضاست، گفت: پایبندی به وظایف قانونی و حفظ رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی ضمن بررسی و احصاء مشکلات و انعکاس آن به دستگاه قضا جهت رفع مشکلات و موانع باید در دستور کار قرار گیرد.

دادستان خرم آباد ادامه داد: هدف از بازدید از شعب بان مسکن بررسی نحوه برخورد کارکنان با مردم و بررسی نواقص و برطرف کردن مشکلات می باشد.

شاهون وند همچنین به منظور بررسی مطالبات مردمی و رفع موانع و مشکلات طرح نهضت ملی خرم آباد با حضور در محل پروژه های ۷۱۵ واحدی شرکت طاق گستران و ۲۶۰ واحدی ایرا البرز ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ضمن صدور دستور در جهت رفع مشکلات پروژه ها خواستار تشکیل جلسه توسط بانک مسکن با حضور اعضای شورای مسکن استان و مدیران ادارات کل ذیربط در خصوص رفع موانع و مشکلات پروژه ها شد.

داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن لرستان در این دیدار ضمن ارائه گزارش از خدمات و تامین مالی حدود ۱۱ هزارو ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی از منابع داخلی بانک در استان، خواستار همکاری دستگاهها و شرکتها در خصوص تجهیز منابع مالی بانک و در راستای افزایش تاثیر ارائه خدمات و تسهیلات به مردم و ایجاد زنجیره ارزش بخش مسکن با هدف بهبود و رشد شاخص های اقتصادی علی الخصوص بخش مسکن و ساختمان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha