طالبان همکاری بین‌المللی برای رسیدگی به وضعیت مهاجرین اخراج شده را خواستار شد

تهران - ایرنا - سرپرست امور مهاجرین حکومت طالبان در نشستی در ولایت تخار از نهادهای کمک‌رسان داخلی و بین‌المللی و مردم افغانستان خواست برای رسیدگی به وضعیت مهاجرین اخراج شده همکاری کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، وزارت امور مهاجرین حکومت سرپرست طالبان با نشر بیانیه ای گفته است که خلیل الرحمن حقانی سرپرست امور مهاجرین حکومت طالبان در ولایت تخار از نهادهای کمک رسان داخلی و بین المللی و مردم خواسته است تا به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان کمک کنند.

خلیل الرحمن حقانی گفت که حکومت سرپرست طالبان از مهاجرانی که اخراج شده و به کشور خود بازگشته اند همچنان به خوبی پذیرایی و استقبال می‌کند.

وی در این نشست درباره وضعیت مهاجران اخراج شده سخن گفت و افزود که تنها راه رسیدن به رستگاری و موفقیت، اتحاد و همدیگر پذیری است.

حقانی ضمن ابراز تشکر نسبت به همکاری‌ و حمایت‌های بی دریغ مردم ولایت تخار از مهاجران اخراج شده، آنان را مردمی مجاهد پرور و مهمان دوست خطاب کرد.

برخی از مقامات و شرکت کنندگان در این نشست وعده دادند که با تمام توان خود از مهاجران اخراج شده حمایت و با آنان همکاری می‌کنند و در کنارشان هستند و از هیچ تلاشی برای همکاری و حمایت از آنان در این کشور دریغ نمی‌کنند.

این درحالی است که به تازگی ایران و پاکستان به اخراج مهاجران افغانستانی سرعت بخشیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha