۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85331520
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راه‌های خلخال به استان گیلان باز است

۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85331520
راه‌های خلخال به استان گیلان باز است

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از تداوم بارش برف و کولاک در ارتفاعات خلخال خبر داد و گفت: با وجود بارش برف همراه با کولاک در راه‌های منتهی به استان گیلان ، در حال حاضر هر ۲ جاده خلخال به اسالم و پونل باز است و تردد عادی خودروها جریان دارد.

عباس حقی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از عملیات برفروبی و نمک‌پاشی محورهای منتهی به استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف همراه با کولاک که از شب گذشته در هر ۲ جاده ارتباطی خلخال به اسالم و پونل آغاز شده هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال اظهار کرد: با وجود بارش برف همراه با کولاک در راه‌های خلخال به اسالم و پونل، با تلاش راهداران سطح هر ۲ مسیر برفروبی، بازگشایی و نمک‌پاشی شده و امکان تردد خودروها بدون استفاده از زنجیرچرخ هم‌اکنون امکان‌پذیر است.

حقی اضافه کرد: با توجه به آنی بودن تغییرات شرایط جوی در گردنه سخت‌گذر الماس از جمله افزایش شدت کولاک و یخبندان سطح جاده، رانندگانی قصد سفر به استان گیلان با گذر از گردنه الماس را دارند، باید زنجیرچرخ به همراه سایر وسایل گرمازای زمستانی به همراه داشته و قبل از حرکت از طریق شماره‌گیری با اداره راهداری از آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی مطلع شوند.

به گفته سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال ، در حال حاضر همه مسیرهای ارتباطی بین‌شهری و روستایی این شهرستان باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

به گزارش ایرنا ، در حالی که بارش باران همراه با افزایش دمای هوا در شهر خلخال و مرکز این شهرستان چهره کاملا غیر زمستانی در سومین روز از دی ماه به این شهر داده است، در فاصله ۱۰ کیلومتری این شهرستان از محدود روستای مجره بارش برف و کولاک در جاده‌های ارتباطی جریان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha