نفرات برتر مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور معرفی شدند

بوشهر- سرپرست هیات جودو استان بوشهر گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور که با شرکت ۳۵۰ ورزشکار به مدت ۲ روز در بوشهر برگزار شد، نفرات برتر هفت وزن را معرفی کرد.

" محمد بلوطی " روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: کادر فنی فدراسیون جودو ۲۱ ورزشکار برتر در اوزان مختلف این مسابقات به همراه بهترین‌ها برای شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی جودو ایران دعوت کرد.

وی افزود: در این دور از مسابقات در بخش تیمی، استان های البرز، لرستان، تهران و خراسان رضوی به ترتیب اول تا چهارم شدند.

سرپرست هیئت جودو استان بوشهر تصریح کرد: جام اخلاق نیز به جودوکاران بوشهری اهدا شد.

بلوطی بیان کرد: در وزن ۶۰- کیلوگرم کیوان مهدی‌زاده از استان تهران، علی فاتح مقدم از استان البرز، مهدی قره قاش از استان خراسان شمالی و رضا چهارمحالی از استان لرستان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در وزن ۶۶- کیلوگرم ابوالفضل محمودی از استان مرکزی، حمیدرضا پاپی از استان اصفهان، علی رکابی از استان خوزستان و سامان فتح‌زاده از استان مازندران اول تا سوم شدند.

سرپرست هیئت جودو استان بوشهر یادآور شد: در وزن ۷۳ – کیلوگرم محمدرضا صدیقی از استان البرز، مهران بریمانلو از استان خراسان شمالی، حسین بخشی از استان خراسان رضوی و سبحان قمی از استان تهران اول تا سوم شدند.

بلوطی ادامه داد: در وزن ۸۱- کیلوگرم،مهدی فتحی‌پور از استان فارس، الیاس پرهیزگار از استان خراسان رضوی، امیرعباس چوپان از استان تهران و رضا پارساپور از استان خراسان شمالی اول تا سوم شدند.

وی افزود: در وزن ۹۰ – کیلوگرم محمد نیک‌آبادی از استان لرستان، سید محمد سعیدی از استان تهران، امیرحسین طالبی از استان اصفهان و امیررضا سربی از استان فارس در سکوی اول تا سوم قرار گرفتند..

سرپرست هیئت جودو استان بوشهر گفت: در وزن ۱۰۰ – کیلوگرم محمدحسین یاقوتی از استان خراسان رضوی، رضا جهانگیری از استان لرستان، رضا شیری از استان قزوین و حسین نامدار از استان تهران حائز رتبه اول تا سوم شدند.

بلوطی عنوان کرد: در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم رضا رضایی از استان استان البرز امیرعباس موحد از لرستان، علی پرهیزگار از استان خراسان رضوی و امیررضا ملک‌زاده از استان تهران اول تا سوم شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha