فرماندار ری: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه عمومی است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات مجلس، همه ادارات و دستگاه های مستقر در شهرستان ری باید نسبت به تشکیل یک ستاد انتخابات اقدام کنند و از میان چهار راهبرد اعلامی از سوی مقام معظم رهبری موضوع تحقق مشارکت حداکثری به عنوان یک وظیفه عمومی بر عهده همه افراد جامعه است.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز یکشنبه در جلسه ستاد مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان ری برای معلولان اظهار داشت: مهمترین مصوبه جلسه امروز طراحی ساز و کاری مناسب از سوی سازمان بهزیستی جهت افزایش مشارکت خانواده بزرگ این سازمان در انتخابات است که امیدواریم با کمک خداوند و تلاش دلسوزان و علاقه مندان به کشور و انقلاب بتوانیم انتخاباتی خوب و شایسته و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تحقق مشارکت حداکثری همه قشرها در انتخابات مهمترین موضوع پیش روی کشور ما است، تاکید کرد: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی است، به طوریکه دشمنان قسم خورده کشور همه نقشه و راهبردهای خود در ارتباط با ایران را به میزان مشارکت مردمی در انتخابات منوط کرده اند.

این مسئول افزود: معلولان ولی نعمتان و نورچشمان ما بوده و هر اقدامی از سوی ما برای این قشر بی هیچ منت و چشمداشت و از روی وظیفه اجتماعی و علاقه قلبی است.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: درست است که به لحاظ جسمی و حرکتی برخی از این عزیزان دارای محدودیت هستند اما تا به امروز بسیاری از خوش فکرترین و باسوادترین افراد از میان جامعه توانمند معلولان به جهان معرفی شده اند؛ دانشمندانی هستند که از نظر جسمی و حرکتی دارای محدودیت هایی بوده اما به همگان اثبات کرده اند که هیچگاه ذهن ها در پس جسم ها قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی جوامع امروز مبتنی بر درک نیازهای معلولان و اقداماتی در راستای تسهیل در شرایط زندگی شخصی و عمومی فرد معلول و نیز ورود راحتی این قشر در جامعه و جامعه پذیر بودن آنها است.

باب الحوائجی ادامه داد: ما نیز بدنبال آن هستیم که در شهرستان شهری ایمن برای جامعه معلولان داشته و بتوانیم از تمام فضاها به نفع این قشر بهره گیری کنیم که این امر نیازمند تلاش و همت مدیران و مسئولان شهرستان و مساعت آنها در راستای عمل به قوانین و مقررات موجود در حوزه مناسب سازی و ایمن سازی اماکن و معابر است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال در کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha