عملکرد مدیران آمل زیر ذره‌بین استاندار مازندران

ساری- ایرنا- استاندار مازندران امروز یکشنبه به منظور بررسی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و ستادی، بررسی مشکلات و گفت و گوی میدانی با اقشار مردم و همچنین برای حل مشکل واحدهای تولیدی در هجدهمین سفر شهرستانی به صنعتی‌ترین شهر مازندران یعنی آمل سفر کرده است.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی پور سفر شهرستانی خود به آمل را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در امامزاده ابراهیم این شهر آغاز کرد. در این سفر که با همراهی ۸۰ مدیر ارشد شهرستانی انجام شد بررسی مشکلات مردم و واحدهای تولیدی صنعتی در دستور کار قرار دارد.

حضور مدیران در روستاهای آمل به خصوص مناطق کم برخوردار از جمله اهداف سفر شهرستانی استاندار مازندران به آمل اعلام شد.

بازدید از شهرک صنعتی نمایشگاه داران اتومبیل، شهرک صنعتی جمشید آباد برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح زیر ساختی، حضور در جمع مردم روستای بلیران، دیدار با اقشار مختلف مردم، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت جلسه شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی پایان بخش این سفر خواهد بود.

در این پیوند استاندار مازندران در گلزار شهدای آمل در جمع خبرنگاران بیان داشت: دیدار مستقیم و بررسی مسائل مردم و دیدار مستقیم با اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف مهم این سفر شهرستانی است.

حسینی پور با بیان این مطلب که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی حضور یافتند، اضافه کرد: بررسی طرح‌های نیمه تمام و اولویت‌دار از جمله اهداف این سفر است.

این مقام مسوول تصریح کرد: جمع‌بندی نهایی این سفر در جلسه شورای اداری اتخاذ خواهد شد.

عملکرد مدیران آمل زیر ذره‌بین استاندار مازندران

شهرستان آمل دارای ۴۳۰ هزار نفر جمعیت، پنج بخش، ۶ شهر و نیز یکی از صنعتی ترین شهرستان های مازندران محسوب می شود.

چرا آمل به شهر هزار سنگر معروف شد؟

مردم بیدار و آگاه آمل ۴۲ سال پیش با مقاومت و پایداری در برابر حمله گروهک های منافق به شهر هزار سنگر، خالق حماسه ای جاودان شدند و با شکست دشمنان و عقب نشینی آنان به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها هستند.

پس از پیروزی انقلاب و شکل گیری نظام نوپای جمهوری اسلامی، دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار بستند و در دوران دفاع مقدس گروهک های منافق به ستون پنجم دشمن تبدیل شدند چنانچه در سال ۱۳۶۰ خورشیدی فعالیت های خود را آشکار کردند و تصرف و جدا کردن بسیاری از شهرها از ایران را در دستور کار خود قرار دادند تا بتوانند به اهداف خویش که شامل از میان بردن نظام جمهوری اسلامی و برپایی حاکمیت به اصطلاح انقلابی در پوشش نظام کمونیستی می شد، دست یابند اما مقاومت مردم و هوشیاری مسوولان در برابر این حمله ها سبب شد تا نقشه های آنان افشا و با شکست رو به رو شود.

گروهک کمونیستی سربداران با هدف تصرف شهر آمل در ۶ بهمن ۱۳۶۰ خورشیدی با ایجاد آرایش نظامی، این شهر را به محاصره خود درآورد اما دلاورمردان خطه شمال به همراه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در برابر تجاوز دشمنان ایستادگی و پس از ۱۰ ساعت نبرد حمله آنان را به صورت کامل سرکوب و آنها را وادار به عقب نشینی و فرار کردند و اکنون با گذشت ۴۲ سال از این نبرد حماسی، هنوز هم یاد و خاطره این رویداد تاریخی و شهادت ۴۰ شهید ایثارگر در پهنه این مرز و بوم جاودان است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha