اختصاص ۷۸۴ شعبه اخذ رای برای استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۵۶۱ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار برای این استان در سامانه جامع انتخابات ثبت و تایید شده است.

به گزارش ایرنا، "اکبر پورات" روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: به منظور افزایش آمادگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، اعضای ستاد انتخابات استان با حضور در شهرستان‌های استان، اقدام به ارزیابی اقدامات دستگاه‌ها و کارگروه‌های انتخابات کرده‌اند که بازخورد بسیار مناسبی از این اقدام حاصل شده است.

وی افزود: رعایت ماده ۷۵ قانون انتخابات در بحث رعایت بی‌طرفی از سوی مسؤولان استانی تاکید و به استناد ماده ۱۳، همکاری همه دستگاه‌ها با ستاد انتخابات ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس زمانبندی انجام شده تا ۱۴ دی ماه بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت استان انجام می‌شود.

پورات ادامه داد: در این مدت در کنار جلسات شهرستانی و حضور در شهرستان‌ها، موضوع جمع‌بندی شعب اخذ رأی در سطح استان دنبال و تلاش شده به صورت نوبه‌ای پیش‌بینی‌ها و درصد ثبت مرحله‌ای شعب را در مصاحبه‌ها اعلام کنیم.

وی عنوان کرد: از مجموع ۷۸۴ شعبه ثبت شده در سامانه جامع انتخابات، ۴۷۱ شعبه در سطح شهرها و ۳۱۳ شعب روستایی برای اخذ رای مردم در روز ۱۱ اسفندماه امسال است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: با بررسی‌های میدانی و شناخت اشکالات به دنبال رفع مسائل فنی هستیم تا در روز انتخابات مشکلی از حیث زیرساختی برای اخذ رای مردم وجود نداشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha