کوهیان: امیدواریم جمشیدی و مشایخی به بازی با مس برسند؛ مهرام در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد

تهران - ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به شرایط تیمش گفت: کادر پزشکی تیم در تلاش است تا بازیکنان مصدوم ما به دیدار با مس رفسنجان برسند تا با قدرت بیشتری به میدان برویم.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ در خصوص شرایط و وضعیت تیمش در آستانه دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: در این هفته باید به مصاف تیم خوب و هماهنگ مس رفسنجان برویم که در حال حاضر در رتبه هشتم جدول است و بدون شک دیدار آسانی برای ما نخواهد بود. لیگ امسال نسبت به ادوار گذشته با تفاوت‌های همراه است و هیچ دیداری آسان نیست. این موضوع جذابیت لیگ را دوچندان کرده و رقابت فشرده‌ای را در بین مدعیان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: تیم ما هم نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده اما در حال تمرین و برنامه‌ریزی هستیم تا شرایط روز به روز بهتر شود، متاسفانه مصدومیت‌هایی داشتیم که کادر پزشکی در تلاش است تا آنها را به بازی‌های پیش رو برسانند. تلاش ما این است که محمد جمشیدی و سجاد مشایخی به بازی این هفته برسند و از سویی دیگر پری‌پتی هم که تازه به جمع ما اضافه شده، باید با سایر نفرات هماهنگ‌تر شود.

سرمربی مهرام در خصوص لیگ و بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، تاکید کرد: طبیعی است بازی به بازی شرایط بهتر می‌شود و بازیکنان جوان ما هم خودشان را پیدا می کنند. با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم در نیم فصل دوم مهرام بهتر خواهد شد اما اعتقاد دارم لیگ سختی را امسال تجربه می‌کنیم و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

گفتنی است تیم بسکتبال مهرام با یک بازی کمتر، ۱۵ امتیازی است و در رده پنجم جدول جای دارد. شاگردان کوهیان در این هفته روز دوشنبه ۴ دی از ساعت ۱۶ به مصاف مس رفسنجان رده هشتمی می‌روند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha