استاندار قزوین: ائمه جمعه نقش مهمی در افزایش مشارکت انتخابات دارند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین ایجاد تحول و حل مشکلات کشور را بنا به تعبیر مقام معظم رهبری از مسیر انتخابات برشمرد و گفت: ائمه جمعه بدون شک در زمینه مشارکت حداکثری نقش بسیار حایز اهمیت و مهمی دارند.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر شنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین ضمن تقدیر از همراهی و کمک ائمه جمعه با دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت برخاسته از اراده و خواست مردم است و مجموعه ارکان دولت تمامی تلاش خود را برای رضایت آحاد جامعه که ولی نعمت های اصلی این انقلاب هستند به کار خواهد بست.

وی افزود: اراده و خواست برای برطرف کردن مسایل و مشکلات در دولت وجود دارد ولی شرایط کشور به لحاظ اقتصادی، علی رغم تمامی تلاش های صورت گرفته، بسیار خاص است ولی دولت تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات انجام خواهد داد.

به گفته اعلایی، دولت در زمینه های داخلی و خارجی تلاش زیادی را برای برون رفت از مشکلات انجام داده و به دنبال یک سری اقدامات زیرساختی برای بهبود شرایط است.

وی با اشاره به اینکه قزوین در سفر استانی رییس جمهور جزو نخستین استان های کشور از جهت میزان اعتبارات بود، تاکید کرد: تمامی این اعتبارات در حال تخصیص است، اعتباراتی که به اندازه چندین سال بودجه عمرانی استان بوده و می تواند منجر به تحولات زیادی شود.

نماینده عالی دولت در استان، یادآور شد: براساس همین اعتبارات، تمامی پروژه های عمرانی بهداشت و بخش عمده ای از طرح های راهسازی در استان فعال است و به زودی شاهد به ثمر رسیدن آنها خواهیم بود.

وی افزود: هم اکنون هم مقدمات دور دوم سفر رییس جمهور در حال اجرا است و باید سعی کنیم تا با برنامه ریزی های دقیق در این سفر هم اعتبارات خوبی برای استان جذب شود.

اعلایی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، اضافه کرد: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ایجاد تحول و حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات خواهد بود و باید در زمینه مشارکت، ائمه جمعه نقش خود را که بسیار مهم ارزیابی می شود، به درستی ایفا کنند.

استاندار قزوین تاکید کرد: دولت همراهی لازم را با ائمه جمعه در این زمینه خواهد داشت و سعی خواهیم کرد در ادامه حضور بین مردم و سفر به شهرها و بخش های مختلف از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شویم و با همکاری های متقابل بتوانیم موضوعات را حل و فصل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha