تهیه‌کننده «بگوبخند»: از شرکت‌کنندگان فصل اول به عنوان عوامل فصل دوم استفاده کرده‌ایم

تهران- ایرنا- کارگردان و تهیه‌کننده فصل دوم برنامه تلویزیونی «بگوبخند» درباره تغییرات فصل جدید برنامه گفت: تمام قرار بر این است که ظرفیت دوستان را فعال کنیم و در فصل دوم همین کار را انجام داده‌ایم و از شرکت کنندگان برتر فصل اول به عنوان بازیگر در صحنه و یا به عنوان دستیاران و مربیان بهره ‌می‌بریم.‌

سیداحسان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا درباره تغییرات فصل جدید این مسابقه استعدادیابی که درحال فیلمبرداری است و از شب یلدا روانه آنتن شبکه نسیم‌سیما شده، گفت: در ساختار برنامه تغییرات بسیاری داریم و تفاوت‌ها بسیار است؛ «بگوبخند» در فصل اول یک مسابقه صرف بود که در این فصل به یک برنامه‌ای که شامل مسابقه و بخش‌های خارج از مسابقه‌ای خواهد بود، تبدیل شده‌است.

وی افزود: شرکت کنندگان برتر فصل اول در بخش‌های خارج از مسابقه همچنان حضور خواهند داشت که با تماشاگران حاضر در استودیو بازی‌های مختلف و گفت‌وگو انجام می‌دهند، همچنین بخش‌های نمایشی طنز وجود دارد که با حضور تعدادی بازیگر ثابت اجرا می‌شود.

موسیقی، تقلید صدا و بخش های جانبی را به فصل دوم «بگوبخند» اضافه‌ کرده‌ایموی ضمن بیان اینکه چهار روز در هفته روی آنتن خواهیم بود، ادامه داد: در طول پخش هفتگی برنامه دو قسمت را به مسابقه اختصاص داده‌ایم که با همان ساختار سابق داوری و اجرای شرکت کنندگان خواهد بود و دو شب دیگر هفته، برنامه با حضور مهمانان پیش خواهد رفت و آیتم‌های نمایشی، مسابقه و بازی‌هایی میان بازیگران ثابت برنامه و شرکت کنندگان این فصل و فصل پیشین «بگوبخند» انجام می شود.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: به نوعی با حاشیه نگاری و فضاسازی برای آکادمی «بگوبخند» بستری فراهم کرده‌ایم تا شرکت‌کنندگان از ظرفیت‌هایشان در قسمت‌های مختلف برنامه و آیتم‌ها استفاده کنند. در این فصل سعی کردیم تنوع بخش‌ها را نسبت به فصل قبل بیشتر کنیم و علاوه بر سه شاخه اصلی «بگوبخند» که در واقع نمایش، استندآپ کمدی و شعر طنز بود با تغییرات فرمی در برنامه موسیقی و تقلید صدا و بخش های جانبی را نیز به این فصل اضافه‌ کرده‌ایم.

وی افزود: همچنین بخش‌ دیگری از برنامه با حضور مهمانان چهره و مطرح در حوزه‌های مختلف است که درباره موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و … به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند. تمام قرار بر این است که ظرفیت دوستان را فعال کنیم و در فصل دوم همین کار را انجام داده‌ایم و از شرکت کنندگان برتر فصل اول به عنوان بازیگر در صحنه و یا به عنوان دستیاران و مربیان بهره ‌می‌بریم.‌

تهیه‌کننده «بگوبخند»: از شرکت‌کنندگان فصل اول به عنوان عوامل فصل دوم استفاده کرده‌ایم
عبدالله روا، مجری

ما اعتقاد داریم که از دل این شرکت‌کنندگان می‌توانیم بازیگران، مجریان و افراد توانمند در حوزه نویسندگی برای بخش های مختلف نمایشی در سازمان داشته باشیمحسینی خاطرنشان کرد: این تغییراتی که در بخش‌های اصلی برنامه داریم، زمانی که مخاطب را بخنداند و جذابیت لازم را برای ارتباط با مخاطب داشته باشد می تواند در جذب مخاطبان بیشتر اثر بگذارد. کما اینکه تمامی گروه‌های شرکت‌کننده چندین ماه برای حضور در این برنامه تمرین کردند و ما نیز سعی کرده‌ایم در بالاترین سطح کیفی، اجراها را روی آنتن ببریم.

وی ضمن اشاره به اینکه «بگو بخند» در کشور ظرفیتی را در بحث حوزه طنز فعال کرده است، تاکید کرد: این ظرفیتی بسیار ارزشمندی برای صداوسیما خواهد بود و سازمان به شدت می‌تواند از این فرصت بهره‌مند شود. شرکت‌کنندگان این برنامه مستعد هستند و سال‌هاست که در زمینه فعالیتشان کار می کنند. ما اعتقاد داریم که از دل این شرکت‌کنندگان می‌توانیم بازیگران، مجریان و افراد توانمند در حوزه نویسندگی برای بخش های مختلف نمایشی در سازمان داشته باشیم.

حسینی درباره حضور بازیگرانی‌ از جمله علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهاب عباسی و شهرام شکیبا به عنوان داوران «بگو بخند» عنوان کرد: قاعدتا ویترین یک برنامه تلویزیونی چهره‌هایی هستند که در آن حضور دارند. حضور چهره‌ها به شدت می‌تواند روی مخاطب تاثیرگذار باشد که امیدوارم با حضور چهره‌های آشنا و اساتیدی که در این برنامه میزبان‌شان هستیم در فرآیند برقراری ارتباط با مخاطب تاثیر گذار بگذاریم.

این تهیه‌کننده با اشاره به نیاز جامعه به شور و نشاط و امید آفرینی بیان کرد: مشخصا در خلال بحث سرگرمی سعی کرده‌ایم مضامین مختلفی را در برنامه داشته باشیم و محتواهای متنوعی را در داخل برنامه به عرصه ظهور برسانیم. تنوع محتوایی به شدت در این برنامه وجود دارد و مشخصه وجه تمایز این برنامه محسوب می‌شود و با توجه به رنگ آمیزی که در بخش‌های برنامه داریم این تکثر محتواها خودش به نوعی برای مخاطب می تواند در انتقال پیام و سرگرمی تمایز داشته باشد.

نشر خوبی و خنده میان مخاطب

وی گفت: شما با یک برنامه مشخص در راستای یک محتوای واضح روبه رو نیستید و ابتدا به ساکن از ویترینش نیز مشخص است که هدفش نشر خوبی و خنده میان مخاطب است و در ادامه به دنبال مباحث و موضوعات دیگر می رود. در فصل قبل هم این رنگ امیزی محتوایی را داشتیم که در این فصل به صورت ویژه تقویت شده است.

فصل دوم برنامه «بگو بخند» با اجرای عبدالله روا و کارگردانی و تهیه کنندگی سیداحسان حسینی با ۲ قسمت ویژه شب یلدا روانه شبکه نسیم خواهد شد. این برنامه سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ در ۵۰ قسمت پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha