۱۳ کاراته‌کا ایران در لیگ جهانی؛ فرخی تنها مربی ثبت‌نامی!

تهران- ایرنا- درحالیکه نام ۱۳ کاراته‌کا ایران برای حضور در لیگ جهانی پاریس دیده می‌شود، در بخش مربیان تنها نام یک مربی ایرانی به چشم می‌خورد!

به گزارش عصر شنبه ایرنا، لیگ جهانی پاریس، اوایل بهمن به میزبانی پایتخت فرانسه برگزار می‌شود و تاکنون ۳۸۱ کاراته‌کا از ۵۱ کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

در حالیکه شنیده می‌شود کاراته‌کاهای ایران با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت خواهند کرد، تاکنون ۱۳ نماینده کشورمان به صورت رسمی برای حضور در این رویداد مهم ثبت‌نام کرده‌اند.

صالح اباذری، مهسا افسانه، بهمن عسگری، مهدی عاشوری، لیلا برجعلی، سجاد گنج‌زاده، آتوسا گلشادنژاد، مبینا حیدری، مهدی خدابخشی، امیر مهدی‌زاده، علی مسکینی، محمود نعمتی و ذبیح‌الله پورشیب نفراتی هستند که نام آنان در تارنمای مسابقات دیده می‌شود.

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ایران و نیره اصغرپور که فردی ناشناس در کاراته ایران است نیز در بخش مقامات ثبت‌نام شده‌اند.

در بخش داوران نیز نام مجید قربانی، علیرضا نوروزی، جمشید زند، لیلا جعفری، نازفر نیکجو و المیرا گوزل‌زاده دیده می‌شود.

اما نکته عجیب در قسمت مربیان است که تاکنون تنها سعید فرخی مربی تیم مردان نامش به صورت رسمی ثبت شده است و اسمی از سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ایران دیده نمی‌شود. البته گفته می‌شود مربیان نیز به صورت شخصی در این رویداد حاضر خواهند شد.

در بخش بانوان نیز همچنان وضعیت کادر فنی تیم ملی ایران مشخص نیست و این تیم بلاتکلیف است.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مسئولان فدراسیون کاراته به هیئت‌های که در لیگ جهانی پاریس نماینده دارند، اعلام کرده‌اند که ۴۰درصد هزینه هر ورزشکار را در آینده نزدیک پرداخت می‌کند. بر این اساس، از هیئت‌ها خواسته شده تا ۴۰ درصد هزینه هر ورزشکار را تامین کرده تا فدراسیون در آینده نزدیک این مبلغ را به حساب هیئت‌ مربوطه واریز کند.

فدراسیون کاراته در حالی برنامه‌ای برای حضور تیم‌های ملی مردان و زنان در مراحل مختلف لیگ‌های جهانی ندارد که از این پس حضور در مسابقات قهرمانی جهان بر اساس جایگاه کاراته‌کاها در رنکینگ جهانی است که در حال حاضر نمایندگان ایران به دلیل غیبت متعدد در لیگ‌های جهانی، جایگاه خوبی در رنکینگ ندارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha