بهره‌برداری از حریم تئاتر شهر یک سال زمان می‌برد/ ساختمان پنهان نمی‌شود

تهران- ایرنا- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح حریم تئاتر شهر تا یک سال آینده خبر داد و گفت: حریم تئاتر شهر طوری طراحی شده که از هر نقطه چهار راه ولیعصر این ساختمان فاخر به بهترین شکل دیده شود.

مراسم احداث حریم تئاتر شهر با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

کاظم نظری، در در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر ایرنا در پاسخ به این سوال که چه زمانی شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود اظهار داشت: این پروژه قرار است تا یک سال دیگر افتتاح بشود ولی ما سعی می‌کنیم زودتر این اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر این که سعی کردیم خود ساختمان پنهان نماند افزود: حریم طوری طراحی شده که از هر نقطه چهار راه ساختمان به بهترین شکل دیده شود. چون این ساختمان زیبا معاری فاخری دارد و حیف است که دیده نشود. ما هیچ چیزی که جلوی دید شهروندان را بگیرد در این پروژه نداریم.

بهره‌برداری از حریم تئاتر شهر یک سال زمان می‌برد/ ساختمان پنهان نمی‌شود

نظری با یادآوری این‌که مردم عادی و رهگذران می توانند وارد حریم و از آن خارج شوند گفت: اطراف حریم نگهبان می گذاریم تا افراد مزاحم وارد آن نشوند. به هر حال داخل حریم نیاز به نگهداری دارد و افرادی برای این کار باید به کار گرفته شوند. حریم تئاتر شهر برای خانواده ها و هنرمندان ایجاد امنیت می کند. خیلی از خانواده ها گلایه داشتند که اینجا به خاطر حضور معتادان و کیف قاپ‌ها امنیت ندارند.

وی درباره بازخوردهای طرح اولیه گفت: اکثر هنرمندان این طراحی را دیده و پسندیده اند. کارشناسان سخت گیر میراث فرهنگی هم این طرح را تایید کرده اند. جا دارد در این رابطه از آقای دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور و همه کسانی که به این پروژه کمک کردند تشکر کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha