وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان/ از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

تهران- ایرنا -سفر رییس جمهور با همراه جمعی از اعضای دولت(معاونین و وزرا) و همچنین تعدادی از معاونین وزیر به استان گلستان «پایتخت اقوام ایران» سرآغاز تحول و فصل جدیدی در مسیر رشد و توسعه این استان در راستای مصوبات سفر اول است، سفری که با یک برنامه ریزی اصولی علاوه بر پاسخ به مطالبات مردم، زمینه ساز اجرای طرح های مهم و زیربنایی دراین استان شد.

به گزارش ایرنا ، مردم استان گلستان ۳۰ آذر و اول دی ماه میزبان رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت در دومین دور سفر به این استان بودند، در این سفر علاوه بر افتتاح طرح های مهم و بررسی دستاوردهای سفر دور اول، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای گلستان به تصویب رسید.

در دومین سفر آیت‌الله رئیسی به گلستان سه معاون رئیس جمهور ، ۱۰ وزیر  و چهار معاون وزیر حضور داشتند تا هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهور به برخی شهرستان های این استان سفر کرده  تا  علاوه بر افتتاح ، بازدید از طرح ها و دیدار با برخی اقشار، مسائل و مشکلات مختلف منطقه را احصا و شناسایی کنند.

اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفرهای استانی در حالی  رئیس جمهور را در سفر به  استان گلستان همراهی کردند که برخی از آنها  در  شهرها و روستاهای مختلف گلستان رفتند از نزدیک با مردم گفت‌وگو کردند.

برنامه‌های رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر استانی گلستان

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از اعضای هیات دولت بود که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت، به گلستان سفر کرد. که در زیر اخبار مرتبط با برنامه های وی در سفر به تفصیل آمده است.


طرح طبیعت گردی آشوراده با رعایت الزامات محیط زیستی در حال اجراست

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از روند اجرای طرح ملی گردشگری و طبیعت گردی آشوراده گفت : طرح طبیعت‌گردی آشوراده طبق دستور رییس جمهور با رعایت تمام الزامات محیط زیستی در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه افزود: طرح طبیعت‌گردی آشوراده طبق دستور رییس جمهور با رعایت تمام الزامات محیط زیستی در حال اجرا است.

متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

سلاجقه: رویکرد دولت به‌طور کامل محیط زیستی است/ برای حذف مازوت‌سوزی طرح داریم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه رویکرد دولت سیزدهم به طور کامل محیط زیستی است، اعلام کرد: مازوت‌سوزی یک واژه با بار معنایی منفی در جامعه است و دولت در تلاش است تا این مساله مهم را در قالب یک طرح و ایده حذف کند.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه روز جمعه در نشست هم‌اندیشی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی استان گلستان اظهار کرد: البته ما امسال در سه استان تهران، البرز و اصفهان مازوت‌سوزی نداشتیم؛ در شازند اراک نیز از مازوت کم‌سولفور استفاده شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌زودی این مورد هم حذف خواهد شد.

فیلم| حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در موزه حیات‌وحش گلستان‌

«علی سلاجقه» معاون رییس‌ جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دور دوم سفر استانی رئیسی به گلستان از گنجینه (موزه) حیات‌ وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست این استان در گرگان دیدن کرد.

فیلم را را اینجا ببینید.

سلاجقه: احیای تالاب و زیستگاه‌ها، نیازمند بهبود پیوند انسان با طبیعت است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تنوع زیستی و نقش موثر تالاب‌ها در تلطیف آب و هوا و خدمات اکوسیستمی متعدد و همچنین خدمات طبیعت‌گردی، گفت: بهبود ارتباط صحیح و عالمانه‌ای انسان و طبیعت به احیای تالاب و دیگر زیستگاه‌ها منجر می‌شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

علی سلاجقه روز جمعه در بازدید از وضعیت تالاب‌های بین المللی گنبدکاووس، مهمترین اولویت حضور خود در قالب دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به گلستان را بررسی ظرفیت‌های محیط زیست طبیعی دانست و اظهار کرد: سه تالاب بین المللی «آلاگل، آلماگل و آجی‌گل» شهرستان گنبدکاووس با توجه به بارندگی‌هایی که داشتیم خوب آبگیری شدند و وضعیت مناسبی دارند.

فیلم| افتتاح کارخانه فرآوری میگو با حضور معاون رییس جمهور

کارخانه فرآوری و سردخانه میگو هزار و ۲۰۰ تنی با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بندرترکمن افتتاح شد.

فیلم را اینجا ببینید

معاون رییس جمهور به شهدای گمنام گمیشان ادای احترام کرد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز پنجشنبه با حضور در شهرستان ساحلی گمیشان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست قرار است پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گمنام گمیشان، دیدار کند و جلسه‌ای با نخبگان این شهرستان داشته باشد.

فیلم| خوشامدگویی کودکان گمیشان به معاون رییس جمهور با زبان ترکمنی

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست پس از خوشامدگویی کودکان ترکمن اهل گمیشان وارد این شهرستان شد.

فیلم را اینجا ببینید.

سلاجقه: محیط زیست پشتیبان تولید است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان مانعی برای توسعه ایجاد نمی‌کند و یکی از حامیان همیشگی تولید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلاجقه که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند روز پنجشنبه در آیین افتتاح کارخانه عمل‌آوری و فرآوری میگو و سردخانه هزار و ۲۰۰ تنی گروه توسعه اقتصادی خزر در بندرترکمن اظهار کرد: توسعه وام‌دار محیط زیست است و اگر جایی از حقوق مردم می‌گذریم، برای ایجاد توسعه‌ای است که در نهایت به رفاه منجر خواهد شد.

فیلم| دیدار معاون رییس جمهور با خانواده محیط‌بان فقید گلستانی

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به گلستان‌ با خانواده عبدالباسط ارساری محیط‌بانان فقید بندرترکمنی که در ماموریت کاری جان خود را از دست داده بود دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فیلم را اینجا ببینید.

سلاجقه: حل بحران تالاب بین‌المللی گمیشان در دستور کار جدی دولت است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تاکید کرد که حل مشکل و بحران تالاب بین‌المللی گمیشان در شمال استان گلستان در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه روز پنجشنبه در دیدار با نخبگان و برگزیدگان شهرستان گمیشان گفت: برای حل این معضل، طرح جامع علاج‌بخشی‌ آن آماده است.

موزه حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست گلستان افتتاح شد

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

همزمان با سفر دوم رییس جمهور به گلستان، موزه حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان شامگاه پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور و رییس این سازمان در گرگان افتتاح شد.

فیلم| حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در تالاب‌های گلستان‌

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، امروز جمعه در قالب دومین روز سفر استانی رییس جمهور از سه تالاب بین‌المللی گلستان دیدن کرد.

برنامه های رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلستان

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان دومین دور سفر استانی رییس جمهور به استان گلستان حضور داشت ، حضور در جمع باشکوه رزمندگان، جانبازان و خانواده‌ای شهدا ، دیدار با ائمه جمعه، علما، روحانیون و نخبگان شهرستان آق قلا و آیین بزرگداشت شب یلدا از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در این سفر بود که اخبار مرتبط با برنامه های قاضی زاده هاشمی در این سفر به شرح زیر است.

معاون رییس جمهور: سفرهای استانی دولت در راستای حل مشکل محرومان است

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد که سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات قشر محروم جامعه است.

رهاورد سفر معاونان رئیس جمهور و وزرا به نگارستان ایران چه بود ؟

به گزارش ایرنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در نشست با ائمه جمعه، علما، روحانیان و نخبگان شهرستان آق قلا در استان گلستان گفت که حضور اعضای دولت سیزدهم در استان‌ها بیانگر نگاه یکسان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ساکنان ایران به دور از قومیت، مذهب، رنگ، نژاد و زبان است.

دولت سیزدهم ۲۰ هزار قطعه زمین برای ساخت خانه به ایثارگران واگذار کرد

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت سیزدهم در ۲ سال فعالیت خود تاکنون ۲۰ هزار و ۱۰۴ قطعه زمین با کاربری مسکونی به ایثارگران واگذار کرد که بیشتر از دوره هشت ساله دولت قبل است.

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در نشست توسعه زنجیره‌های ارزش گلستان با حضور رییس‌جمهور اظهار داشت: علاوه بر این، ۶۲ هزار و ۷۶۰ فقره تسهیلات بانکی، پنج هزار و ۲۱ تسهیلات بانکی مناسب سازی مسکن، ۷۷۰ میلیارد ریال ودیعه مسکن به ایثارگران ارایه شده است.

فیلم| سفر معاون رئیس جمهور به ترکمن صحرا

«سیدامیرحسین قاضی‌زاده» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که رییس جمهور را در سفر دور دوم به گلستان همراهی ‌می‌کند علاوه بر بازدید از مجتمع توانبخشی ایثار، پارک سلامت قرن آباد با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فیلم را اینجا ببینید.

معاون رییس جمهور: استخدام ایثارگران در این دولت قابل مقایسه با گذشته نیست

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نهضت بزرگ استخدام و تبدیل وضعیت اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران اعلام کرد که وضعیت استخدام این عزیزان در دولت سیزدهم قابل مقایسه با گذشته نیست.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که همراه رییس جمهور به گلستان سفر کرده است روز پنجشنبه در نشست صمیمی و تبیینی با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان آق قلا اظهار کرد: وضعیت استخدام در دولت سیزدهم قابل مقایسه با دولت های قبل نیست و رشد قابل توجهی داشته و در زمان حاضر هیچ آزمون استخدامی بدون در نظر گرفتن سهمیه برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار نمی شود.

فیلم| وحدت و همدلی عامل پیوند عمیق مردمان گلستان

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه در دیدار با روحانیان، خانواده های شهدا و ایثارگر، علما و نخبگان گفت: وحدت و همدلی عامل پیوند عمیق میان رنگین کمان اقوام و مذاهب ایران زمین است.

فیلم را اینجا ببینید.

ادای احترام معاون رییس جمهور به شهدای گمنام آق‌قلا

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می‌کند روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای آق‌قلا به شهیدان گمنام این شهرستان ادای احترام کرد و یاد و خاطره

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

آنان را گرامی‌داشت.

فیلم| یلدای شهدایی در خانه پدر شهیدان «عبدالرحمن و ارازمحمد حبیب‌لی»

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیات همراه او در شب یلدا مهمان «مهدی حبیب لی» پدر شهیدان «عبدالرحمن و ارازمحمد» شدند و با خانواده این شهیدان دیدار کردند.

فیلم را اینجا ببینید.

فیلم| بازدید معاون رییس جمهور از پروژه توانبخشی ایثار گلستان

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می‌کند از بخش‌های مختلف پروژه توانبخشی «ایثار توشن» گرگان بازدید کرد.

فیلم را اینجا ببینید.

فیلم| اهدای زمین رایگان به ۷٠٠ خانوار ایثارگر گلستانی

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سفر دوم استانی دولت سیزدهم به گلستان ۷٠٠ خانواده شهید و ایثارگر در حضور رییس جمهور سند زمین رایگان دریافت خواهند کرد.

فیلم را اینجا ببینید.

معاون اجرایی رییس جمهور در گلستان؛ آزادی ۱۵۳ محکوم جرائم غیرعمد تا تحویل ۳۲۱ واحد مسکونی

معاون اجرایی رییس جمهور نیز یکی از همراهان رییس جمهور در دومین دور سفر استانی دولت به گلستان بود که در برنامه های مختلفی از جمله آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تحویل واحدهای مسکونی مددجویان و همچنین واگذاری جهیزیه به ۵۰۰ نوعروس شرکت کرد.

رییس جمهور ۵۰۰ نوعروس گلستانی را به خانه بخت فرستاد

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به گلستان خدمات مختلفی به مردم این دیار ارائه می‌شود که تهیه جهیزیه رایگان برای خانواده‌های کم برخوردار به ویژه مددجویان کمیته امداد یکی از این خدمات است.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد که در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد استان گلستان اهدا شد.

۱۵۳ زندانی گلستان در شب یلدا آزاد شدند

۱۵۳ محکوم جرایم غیرعمد و مالی گلستان با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور روز پنجشنبه در آستانه شب یلدا آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری گلستان در مراسم آزادی این محکومان گفت: از ابتدای امسال تاکنون به همت خیران و کمک‌های ستاد دیه و گذشت شاکیان، ۲۶۰ مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند.

افتتاح بزرگترین بازارچه دائمی صنایع دستی شمال در سفر وزیر میراث فرهنگی به گلستان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در دومین سفر رییس جمهور به استان گلستان حضور داشت، علاوه بر دیدار و گفت وگو با فعالان بخش میراث فرهنگی و گردشگری استان و حضور در چندین برنامه و نشست کاری، بزرگترین بازارچه دائمی صنایع دستی شمال کشور را نیز در این استان(آق قلا) افتتاح کرد.

گفت‌وگوی وزیر میراث فرهنگی با کسبه بازار تاریخی نعلبندان گرگان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که رییس جمهور را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند، در جریان بازدید از بازار تاریخی نعلبندان گرگان، با تعدادی از فروشندگان این بازار تاریخی گفت‌وگو کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

عزت‌الله ضرغامی همچنین از ۲ بنای تاریخی سرای باقری‌ها (هتل بوتیک هفت پیکر) و خانه تاریخی رضاقلی نژاد و شفیعی (مجموعه اقامتی پذیرایی سرای خان) که با کاربری اقامتی و پذیرایی مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند دیدن کرد.

وی در ادامه به بازار تاریخی نعلبندان رفت و با تعدادی از کسبه و بازاریان این منطقه تاریخی گفت‌وگو کرد.

ضرغامی: سیاست دولت، برداشتن موانع صادرات صنایع دستی است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت سیاست‌ اصلی دولت مردمی، حل مشکلات و موانع صادرات تولیدکنندگان صنایع‌دستی است.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، سیدعزت الله ضرغامی شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران گلستان اظهار کرد: دولت تاکنون چندین مصوبه در خصوص رفع موانع صادراتی صنایع‌دستی داشت که حذف پیمان‌سپاری ارزی در حوزه صنایع‌دستی، استفاده از تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی به‌عنوان هدایا برای مهمانان خارجی دولت و همچنین حمایت از حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله این مصوبات است.

بزرگترین بازارچه صنایع دستی شمال کشور در آق‌قلا به بهره‌برداری رسید

همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان، بزرگترین بازارچه صنایع دستی شمال کشور در شهرستان آق‌قلا با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بهره‌برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، بازارچه دائمی صنایع‌ دستی آق‌قلا در عرصه‌ای به گستره سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و زیربنای نزدیک به یک‌هزار و ۹۰۰ مترمربع در ۲ طبقه طراحی‌ شده است.

موزه ماهیان خاویاری آشوراده با حضور وزیر میراث‌ فرهنگی افتتاح شد

هم‌زمان با سفر هیات دولت به استان گلستان و با حضور سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی موزه ملی ماهیان خاویاری در جزیره آشوراده افتتاح شد.

رهاورد سفر معاونان رئیس جمهور و وزرا به نگارستان ایران چه بود ؟

به گزارش ایرنا، این موزه مربوط به مدیریت امور ماهیان خاویاری استان گلستان است و اهمیت ملی و بین‌المللی ابنیه حوزه ماهیان خاویاری شامل سردخانه قدیم آشوراده با قدمت بیش از ۷۰ سال و مرکز فرآوری خاویار آشوراده منطبق بر استانداردهای جهانی با تجارب بیش از دو دهه می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی از ظرفیت های تنها جزیره ایرانی خزر دیدن کرد

سید عزت‌الله ضرغامی که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند وارد جزیره آشوراده شد و از ظرفیت‌های تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، در این بازدید مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گزارشی از جاذبه‌های منحصر به‌ فرد گردشگری در جزیره آشوراده ارائه داد و به تشریح جزییات طرح گردشگری این منطقه پرداخت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دومین سفر استانی دولت به گلستان

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه رییس جمهور در دومین سفر استانی هیات دولت به گلستان حضور داشت، همزمان با شب یلدا در جمع صمیمانه شماری از هنرمندان این استان حاضر شد، عیادت از «الله‌قلی نظری» هنرمند پیشکسوت تئاتر گرگان، حافظ‌خوانی با هنرمندان و شرکت در جلسات کاری برای رفع مشکلات بخش فرهنگ و هنر از جمله برنامه های مهم محمدمهدی اسماعیلی در این سفر ۲ روزه بود.

فیلم| وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع هنرمندان گلستان

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به گلستان، در چند نشست با هنرمندان این استان شرکت و با آنان در خصوص حل مشکلات هنر و فرهنگ گفت‌وگو کرد.

فیلم را اینجا ببینید.

حافظ‌خوانی وزیر ارشاد در خانه هنرمند پیشکسوت گلستانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر به گلستان با هدف گرامیداشت شب یلدا و در راستای روز ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند از «الله‌قلی نظری» هنرمند پیشکسوت تئاتر گرگان عیادت کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در این دیدار که تعداد دیگری از هنرمندان گلستان نیز حضور داشتند، پس از حافظ‌خوانی، با تعدادی از هنرمندان این استان گفت‌وگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش در دومین سفر استانی دولت به گلستان

افتتاح نخستین استخر اختصاصی دانش‌ آموزی استان گلستان پس از ۱۱ سال، افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان در گنبدکاووس، حضور در اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده ، شرکت در همایش نومعلمان و گفت و گو با نخبگان سیاسی و فرهنگی گلستان از جمله برنامه های مهم وزیر آموزش و پرورش در دومین سفر استانی دولت به این استان بود.

کتاب «از مازیاران تا صقلاویه» با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد

گرگان- ایرنا- کتاب «از مازیاران تا صقلاویه» با موضوع شرح زندگی شهید مدافع حرم اهل گلستان «قربان نجفی» با حضور وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر استانی رییس جمهور رونمایی شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، «قربان نجفی»، معلم بسیجی و بازنشسته است که در عراق به شهادت رسید.

۲۵ هزار مدرسه زیر پنج دانش‌آموز در کشور وجود دارد

وزیر آموزش و پرورش که رییس جمهور را در سفر استانی گلستان همراهی می‌کند، با اشاره به وجود ۲۵ هزار مدرسه کمتر از پنج دانش‌آموز تاکید کرد که این موضوع نشان دهنده رعایت عدالت آموزشی در کشور است.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی عصر پنجشنبه در همایش نومعلمان استان گلستان در شهرستان رامیان، گفت: درک اهمیت مقوله آموزش و پرورش و جایگاه آن در کشور مقدمه موفقیت است و ارزش هر کاری به نوع ماموریت آن بستگی دارد.

صحرایی: دولت سیزدهم ایران را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: افتخار دولت سیزدهم این است که ایران را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرده به طوری که ۱۳ مدرسه با ۴۷ کلاس درسی که امروز در استان گلستان افتتاح شد از جمله ۶ هزار فضای آموزشی به حساب می‌آید که در ۲ سال اخیر تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی در آیین راه اندازی متمرکز ۱۳ مدرسه گنبدکاووس در محل کانون شهید رجایی اظهار کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی با افزایش حقوق معلمان، بسیاری از نیروهای مامور به خدمت در دستگاه‌های دیگر از جمله در رده‌های مدیریتی را برای بازگشت به کلاس درس و آموزش و پرورش ترغیب کرد و دولت سیزدهم بدون ادعاهای متعارف سیاسی و روشن‌فکرانه با اجرای طرح رتبه بندی به تمام معنا به معلمان خدمت کرد.

۱۳ مدرسه در گلستان افتتاح شد

همزمان با سفر رییس جمهور ۱۳ مدرسه با ۴۷ کلاس درس در هفت شهرستان گلستان به صورت متمرکز با حضور «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در گنبدکاووس افتتاح شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، این مدارس با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در هفت شهرستان کردکوی، گنبدکاووس، گالیکش، مراوه تپه، گرگان، علی آباد کتول و آزادشهر ساخته شده است.

مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان گنبدکاووس بعد از ۱۲ سال انتظار افتتاح شد

مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان شرق گلستان در گنبدکاووس که ۱۲ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، عملیات ساخت تنها مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بانوان شرق گلستان در گنبدکاووس شامل کارگاه‌های متنوع آموزشی و فضای اداری با زیربنای ۲ هزار و ۳۴۷ متر مربع از سال ۱۳۹۰ آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش: بیش از ۹۰ درصد وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس استانداردسازی شده است

وزیر آموزش و پرورش استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس کشور استانداردسازی شده است که تا پایان سال به ۹۵ درصد خواهد رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

رضا مراد صحرایی در حاشیه افتتاح استخر دانش آموزی گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افزایش نشاط فرزندان ایران با گسترش فضاهای ورزشی در اولویت وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد

استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس با زیربنای هزار و ۶۷۴ مترمربع و مساحت محوطه‌سازی ۲ هزار و ۶۷۰ متر مربع با حضور وزیر آموزش و پرورش در قالب سفر استانی رییس جمهور به گلستان افتتاح شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، ساخت این استخر از ۱۳۹۱ از محل اعتبارات استانی آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش پای درددل دانش‌آموزان جزیره آشوراده نشست

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند با حضور در اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده به درد دل آنها را شنید ودر جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، احیا، تکمیل و تجهیز این اردوگاه در دستور کار آموزش و پرورش قرار داشته و در دولت سیزدهم به آن توجه شده است.

وزیر کشور در گلستان، از دیدار با مردم تا بازدیدهای میدانی

وزیر کشور که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می‌کرد نیز با حضور در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر گرگان، پای درد و دل شهروندان نشست و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت. احمد وحیدی در جریان این سفر و بازدیدهای میدانی خود، علاوه بر افتتاح چند طرح، مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهرهای استان را بررسی و راهکارهای شتاب بخشی به رفع محرومیت‌های این مناطق را به بحث گذاشت.

آغاز ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با حضور وزیر کشور

ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با پیش‌بینی اعتبار یک‌هزار و ۸۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه با حضور وزیر کشور آغاز شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، فرودگاه شهدای کلاله با پیشینه افزون بر ۵۰ سال از حدود پنج سال قبل به دلایل مختلف از جمله متنوع نبودن مقاصد پروازی، ساعت پرواز و مهمتر از همه نبود جایگاه سوخت و در نتیجه استقبال کمرنگ ساکنان شرق استان گلستان غیرفعال شده است.

میزبانی حاشیه‌نشینان گرگان از وزیر کشور

وزیر کشور که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می‌کند به مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار گرگان رفت و در گفت‌وگویی صمیمانه با شهروندان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی که همراه با رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت امروز برای انجام دومین سفر دولت سیزدهم به گلستان راهی این استان شد، بازدید از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهر گرگان را در برنامه‌های سفر قرار داد.

وزیر ورزش و جوانان در استان گلستان، افتتاح طرح و قدردانی ویژه مردم

ورزش و جوانان در سفر استانی دولت به گلستان، علاوه بر افتتاح چند طرح ورزشی، به چشم‌ انتظاری ۱۹ ساله ترکمن‌ها برای در اختیار گرفتن مدیریت شهرستانی کورس اسب‌دوانی پایان داد. کیومرث هاشمی در این سفر، مدیریت مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس، بندرترکمن و آق‌قلا از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گرفته شد و در اختیار مدیریت شهری گنبدکاووس قرار گرفت.

وزیر ورزش: از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت از بخش خصوصی و زمینه‌سازی برای ورود علاقمندان به ورزش از جمله صنایع بزرگ، سیاست دولت سیزدهم و این وزارتخانه است.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی روز پنجشنبه در جریان بازید از آکادمی فوتبال گنبدکاووس اظهار کرد: باشگاه‌داری کار وزارت ورزش و جوانان نیست و تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را هم واگذار می‌کنیم.

فیلم| امضای یادگاری وزیر ورزش روی توپ نوجوان گلستانی

تدبیر دولت برای پایان چشم انتظاری ۱۹ ساله ترکمن‌های اسب‌سوار

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند با حضور در روستای توران فارس شهرستان رامیان امضای یادگاری خود را بر توپ یک نوجوان ثبت کرد.

فیلم را اینجا ببینید.

افتتاح پروژه‌های ورزشی رامیان با حضور وزیر ورزش

سه پروژه ورزشی رامیان با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر استانی هیات دولت و رییس جمهور با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان گنبدکاوس به منظور ارتقای زیرساخت‌های ورزشی افتتاح شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی توران فارس با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار، چمن استادیوم رامیان با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار و زمین مینی چمن رضا آباد با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار می‌شود.

فیلم| قدردانی مردم رامیان از وزیر ورزش و جوانان

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

مردم روستای «توران فارس» شهرستان رامیان استان گلستان از وزیر ورزش و جوانان که برای بهره‌برداری از یک سالن ورزشی به این روستا سفر کرده است، قدردانی کردند.

فیلم را اینجا ببینید.

وزیر ورزش و جوانان به مقام شهدای رامیان ادای احترام کرد

وزیر ورزش و جوانان که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند روز پنجشنبه در بدو ورود به رامیان با حضور در مزار شهدا، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی برای افتتاح چند طرح ورزشی به شهرستان رامیان سفر کرده است.

وزیرورزش : ۳۱ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی گلستان اختصاص یافت

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر استانی رییس جمهور به گلستان خبر داد که از محل اعتبارهای دور دوم این سفر ۳۱ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام استان اختصاص یافت.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی شامگاه پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از «خانه تنیس روی‌میز» شهرستان کردکوی اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

افتتاح سالن ورزشی روستای «اودک دوجی» علی‌آبادکتول با حضور وزیر ورزش

همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان، با حضور وزیر ورزش و جوانان، سرسرای ورزشی شهدای روستای «اودک دوجی» شهرستان علی‌آباد کتول به بهره‌برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، سرسرای ورزشی روستای اودک‌دوجی از مصوبات سفر اول رییس جمهور به گلستان است که در زمینی به گستره ۹۸۷ متر و اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

هاشمی در این مراسم گفت: دولت در دور دوم سفر به گلستان سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان گلستان اختصاص داد.

وزیر ورزش و جوانان از هتل ورزش گرگان بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه در ادامه سفر به گلستان از هتل ورزش گرگان دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند تجهیز و فعالیت این مکان قرار گرفت.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی در سفر به استان گلستان، افزون بر بازدید از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره، قرار است چند طرح دیگر ورزشی را نیز بهره‌برداری کند.

برنامه های وزیر نیرو در دومین سفر دولت به گلستان

آغاز عملیات اجرایی احیای رودخانه زرین گل، حفاظت سیلاب رودخانه محمدآباد در حاشیه سد کبودوال، بهره برداری از ۹ طرح حوزه آب و فاضلاب، ۲۰ طرح برق انتقال، فوق توزیع و طرح‌های بخش توزیع با مجموع اعتبار ۵۹ هزار میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی آبزی پروری و بهره برداری از طرح چهار هزار هکتاری زهکشی در علی آباد کتول از جمله برنامه های وزیر نیرو در سفر استانی دولت به استان گلستان بود.

وزیر نیرو: ۹۰ هزار میلیارد ریال در بخش توسعه زیرساخت برق کشور سرمایه‌گذاری می‌شود

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

علی‌اکبر محرابیان امروز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های حوزه آب و برق استان گلستان گفت: این وزارتخانه قرارداد اجرای طرح‌های حوزه برق به ارزش ۹۰ هزار میلیارد ریال را در دست اجرا دارد که نتیجه آن، پایان یافتن مشکل کمبود این انرژی در کشور است.

فیلم را اینجا ببینید.

وزیر نیرو: توسعه شبکه آبیاری در افزایش بهره‌وری کشاورزی تاثیرگذار است

وزیر نیرو گفت: توسعه شبکه آبیاری در افزایش بهره‌وری آب مورد استفاده بخش کشاورزی، تولید پایدار و تامین امنیت غذایی کشور تاثیرگذار است.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه در آغاز آیین آغاز عملیات اجرایی احیای رودخانه زرین گل، حفاظت سیلاب رودخانه محمدآباد در حاشیه سد کبودوال، افزود: امنیت غذایی و تامین غذا و اقتصاد کشور به عنوان محوری ترین نقطه اقتصاد ایران است.تا بتوان از آن برای بهبود راندمان کشاورزی استفاده کرد.

وزیر نیرو: هزار و ۲۰۰ مگاوات نیروگاه بخار در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید

وزیر نیرو گفت: دولت سیزدهم به دنبال حل مشکل تامین برق است و در این راستا هزار و ۲۰۰ مگاوات نیروگاه بخار برای تولید برق مورد نیاز را بهره‌برداری رساند.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه در آیین عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد، اظهار کرد: این بهره برداری نیروگاه بخار در نوع خود رکود ارزشمند توسط دولت سیزدهم مخسوب می شود.

وزیر نیرو به مقام شهدای علی‌آبادکتول ادای احترام کرد

وزیر نیرو که در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور به گلستان سفر کرده است روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای روستای «الازمن» علی‌آباد کتول به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، افتتاح متمرکز پروژه‌های آبرسانی و افتتاح چند طرح مرتبط با افزایش ظرفیت برق از جمله طرح‌های علی‌اکبر محرابیان در گلستان است.

افتتاح چندین پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی دولت به گلستان

افتتاح جاده زندگی، بهره برداری ۱۶۳ کیلومتر بزرگراه اصلی و روستایی و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی از جمله مهم ترین برنامه های مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان دور دوم سفر رییس جمهور به استان گلستان بود.

بذرپاش: گلستان خواهرخوانده همسایگان خزر می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه بنادر و ارتباطات بندری در گلستان و انعقاد پیوندهای خواهرخواندگی دریایی با پنج کشور همسایه دریای خزر یکی از برنامه‌های دولت برای این استان شمالی است.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش که رییس جمهور را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دسترسی به دریا ویژگی منحصر به‌فرد گلستان است که در همین راستا توسعه بنادر و ارتباطات بندری و پیوندهای خواهرخواندگی دریایی با پنج کشور همسایه دریای خزر در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

دولت ۴۵ هزار میلیارد ریال در حوزه راه‌های گلستان هزینه کرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت سیزدهم برای افزایش رفاه مردم در استان گلستان و ارتقای امنیت جاده‌های این استان ۴۵ هزار میلیارد ریال هزینه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش شامگاه پنجشنبه در نشست توسعه زنجیره‌های ارزش گلستان با حضور رییس‌جمهور، مسئولان ارشد استان و فعالان اقتصادی گلستان اظهار کرد: وزارت راه‌وشهرسازی برای توسعه راه‌های گلستان ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تصویب کرده است.

بذرپاش: وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت

وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد تا روستاها به عنوان‌ نماد تولید بیش از گذشته رونق بگیرند.

رهاورد سفر معاونان رئیس جمهور و وزرا به نگارستان ایران چه بود ؟

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۳ کیلومتر بزرگراه راه اصلی و روستایی در گلستان اظهار کرد: متانت و صبوری مهم‌ترین ویژگی مردم گلستان است، در سیل گلستان چند روزی مهمان مردم این استان بودم و در حالی که سیل‌زدگان برای دریافت مایحتاج اولیه دچار مشکل بودند جز زبان تشکر و صبوری رفتار دیگری از آنها ندیده‌ام.

عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار خانه روستایی در گلستان آغاز شد

همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، علاوه بر این پنج هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن روستایی در روستای وحدت آق قلا به متقاضیان واگذار خواهد شد و هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی از خلیج گرگان بازدید کرد

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می‌کند صبح پنجشنبه از خلیج گرگان بازدید کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، بیش از یک سوم گستره خلیج گرگان خشک شده بود که به همت دولت و با اجرای طرح علاج‌بخشی احیا شد.

با اجرای پروژه علاج بخشی خلیج گرگان، تراز آب این پهنه گرگان ۴۰ سانتی متر افزایش یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

ادای احترام وزیر ارتباطات به مقام شهدای مینودشت

وزیر ارتباطات که در قالب یازدهمین سفر استانی دور دوم دولت به گلستان رییس جمهور را همراهی می‌کند، صبح پنجشنبه در بدو ورود به مینودشت با حضور در مزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

عیسی زارع‌پور در سفر استانی رییس جمهور به گلستان، برای افتتاح چند طرح به مینودشت رفته است.

وزیر ارتباطات از سد نرماب شهرستان مینودشت بازدید کرد

وزیر ارتباطات که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند روز پنجشنبه از سد نرماب شهرستان مینودشت بازدید کرد و در جریان روند تکمیل آن قرار گرفت.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، در این بازدید عیسی زارع‌پور را مدیران شهرستانی و مسوولان آب منطقه‌ای گلستان همراهی می‌کردند.

با جذب اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان پس از بازدید اخیر داوود منظور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، این سد در سال ۱۴۰۳ با ظرفیت ۳۰ درصدی آبگیری خواهد شد.

وزیر ارتباطات کیفیت اینترنت فیبر نوری مینودشت را آزمایش کرد

عیسی‌ زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می‌کند روز پنجشنبه با حضور در یکی از فروشگاه‌های شهر مینودشت، از نزدیک کیفیت اینترنت فیبر نوری را آزمایش کرد.

به گزارش ایرنا، ۲۸ کیلومتر فیبر نوری در مینودشت نصب شده که امروز وزیر ارتباطات سرعت آن را مورد آزمایش قرار داد.

گلستان پیشتاز پوشش فیبر نوری در کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تاکید دولت برای استفاده حداکثری مردم از اینترنت پرسرعت گفت: گلستان در پوشش ملی فیبر نوری کشور پیشتاز است.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، عیسی زارع‌پور روز پنج شنبه در جمع مردم شهر دوزین مینودشت اظهار کرد: گلستان نخستین استانی است که همه شهرهای آن زیر پوشش فیبر نوری قرار گرفته و سرعت اینترنت در این استان تا ۹۵۰ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

سد نرماب گلستان تا سال آینده آبگیری می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سد نرماب به‌عنوان یکی از طرح‌های تامین آب آشامیدنی ساکنان شرق گلستان با تزریق اعتبار از سوی دولت سیزدهم سال آینده آبگیری می‌شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عملیات ساخت سد نرماب، اظهار کرد: این سد یکی از پروژه‌های نیمه تمامی است که از ۱۲ سال قبل عملیات ساخت آن آغاز شده و در دولت سیزدهم با شتاب بیشتری در حال انجام است.

وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم معادل ۱۰ سال پیش بوده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد که ۹ ماهواره در ۲ سال گذشته و در طول مدت فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به فضا پرتاب شده که این رقم برابر با عملکرد ۱۰ سال پیش است.

به گزارش ایرنا، عیسی زارع پور که رییس جمهور را در سفر استانی دوم به گلستان همراهی می‌کند، پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان آزادشهر در شرق استان اظهار کرد: تا پایان سال جاری نیز چند پرتاب ماهواره تولید داخلی انجام خواهد شد.

وزیر ارتباطات: حال گیمرها خوب می‌شود

وزیر ارتباطات گفت: مشکل سرعت پایین دانلود (دریافت ) بازی‌ها و به روز رسانی آن‌ها برای گیمرها(بازی بازها) با اجرای طرح فیبر نوری و افزایش سرعت اینترنت برطرف خواهد شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، عیسی زارع‌پور صبح جمعه در آیین افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل، کسب و کارها و مدارس گلستان با حضور رییس جمهور اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته بیش از ۸۰ درصد مردم به فیبر نوری متصل هستند و امیدواریم در ۲ سال آینده کار ۱۰ ساله را انجام دهیم.

وزیر اقتصاد و دارایی در دومین سفر استانی دولت به گلستان

وزیر اقتصاد و امور دارایی نیز در دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان حضور داشت، بازدید از چندین پروژه در بندرگز و رودخانه نوکنده، افتتاح متمرکز چند طرح عمرانی و اقتصادی ، شرکت در نشست هم اندیشی با نخبگان واقشار تاثیرگذار شهرستان بندرگز از جمله برنامه‌های خاندوزی در این سفر بود.

وزیر اقتصاد: خلیج گرگان بستر رونق اقتصادی گلستان است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: خلیج گرگان که با لایروبی در دولت سیزدهم احیا شده است، فرصت مناسبی برای رونق صنعت گردشگری و اقتصاد استان گلستان محسوب می‌شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان خاندوزی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز اظهار کرد: دولت سیزدهم ریل‌گذاری جدیدی برای حرکت اقتصادی کشور ایجاد کرد و در این مسیر نیز توجه ویژه‌ای به بهره‌گیری و احیای ظرفیت‌ استان‌ها دارد.

مرحله نخست مجتمع دامداری کردکوی با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد

وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز (جمعه) در ادامه همراهی با رییس جمهور در سفر به گلستان، مرحله نخست مجتمع ۲ هزار و ۵۰۰ رأسی گاو شیری کشت و صنعت میانکاله را در شهرستان کودکوی بهره‌برداری کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، این مجموعه تولیدی که با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به گستره ۱۰ هکتاری اجرا شده در مرحله نخست با راه‌اندازی واحد دامداری هزار رأسی، برای ۷۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

ظرفیت این واحد تولیدی با اجرای طرح‌های تکمیلی به ۲ هزار و ۵۰۰ راس افزایش می‌یابد.

وزیر اقتصاد: لایروبی ساحل بندرگز ادامه می‌یابد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: لایروبی ساحل بندرگز که در دولت سیزدهم آغاز شده است برای افزایش بهره‌مندی مردم منطقه از ظرفیت‌های ارزشمند ساحل دریای خزر تداوم می‌یابد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان خاندوزی روز جمعه در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت تجهیزات املاک تملیکی، زمینه تداوم و تکمیل لایروبی ساحل بندرگز ادامه می‌یابد.

قول وزیر اقتصاد برای حل مشکلات خواهران چهارقلوی بندرگزی

وزیر اقتصاد و دارایی که همراه رییس‌جمهور به استان گلستان سفر کرده است در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز با خواهران چهارقلوی بندرگزی دیدار کرد و وعده‌ داد مشکلات این خواهران ۱۵ ساله را برطرف کند.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان خاندوزی امروز جمعه در بازید از ساحل بندرگز در دیدار با خانواده این خواهران بیان کرد: این خانواده که دختر چهار قلوی ۱۵ ساله دارند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

وزیر اقتصاد به مقام شامخ شهدای بندرگز ادای احترام کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی که رییس جمهور را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند با حضور در روستای «سرطاق» شهرستان بندرگز، به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش ایرنا، احسان خاندوزی که همزمان با روز دوم سفر رییس جمهور به گلستان راهی بندرگز شده است همچنین در بدو ورود از سوی جمعی از خانواده‌های شهدای این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر اقتصاد و دارایی: جبران ناترازی آب و برق گلستان ضروری است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: گلستان به دلیل ناترازی تولید و مصرف آب و برق از کمبود زیرساخت‌های اقتصادی رنج می‌برد که در راستای توجه به رونق تولید، اشتغال و صنعت، دولت سیزدهم جبران این ناترازی را مورد توجه دارد.

وزرای دولت مردمی در سفر به گلستان، از دیدار چهره به چهره با مردم تا بازدیدهای میدانی

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان خاندوزی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان در علی آبادکتول بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم ناترازی آب و برق گلستان بسیار نگران کننده بود که در این دولت برای جبران این ناترازی طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

وزیر نفت و آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان در سفر استانی دولت

ازسرگیری ساخت پتروشیمی گلستان پس از ۱۸سال وقفه

همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به اهتمام دولت مردمی کار ساخت پروژه طرح اوره و آمونیاک مجتمع پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال وقفه امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر نفت ازسرگرفته شد.

رهاورد سفر معاونان رئیس جمهور و وزرا به نگارستان ایران چه بود ؟

به گزارش ایرنا، جواد اوجی در پایان بازدید از آخرین روند عملیات اجرایی این پروژه و اطلاع از تازه‌ترین تحولات مربوط آن، دستور آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم را صادر کرد.

وزیر نفت در این آیین گفت که با سرمایه‌گذاری ارزی ۷۰۰ میلیون دلاری و ۳۵۰ هزار میلیارد ریالی در طرح اوره و آمونیاک مجتمع پتروشیمی گلستان، این پروژه به بزرگ‌ترین پروژه عمرانی استان تبدیل می‌شود.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دور دوم سفرهای استانی به گلستان برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، صبح ۳۰ آذرماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha