۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85330772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طنین فریاد حمایت از غزه در بیرجند + فیلم

۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبر: 85330772
طنین فریاد حمایت از غزه در بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - قشرهای مختلف مردم امروز همزمان با تشییع پیکر شهید نیروی زمینی ارتش در بیرجند بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر همبستگی با ملت مظلوم و مقتدر فلسطین تاکید کردند.

راهپیمایان روز شنبه در بیرجند با شعارهای "مرگ بر اسراییل"، مرگ بر آمریکا"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست" و "هیهات من الذله" مسیر هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) تا گلزار شهدای بیرجند را طی کردند.

شرکت کنندگان همزمان با تشییع پیکر شهید حمیدرضا خسروی در مسیر خیابان جمهوری بیرجند با در دست داشتن دست نوشته و پلاکاردهایی با عناوین "ایستادگی و مقاومت رمز افول آمریکای مستکبر" و "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا" بر ضرورت حمایت از مردم بی دفاع غزه تاکید و بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

طنین فریاد حمایت از غزه در بیرجند + فیلم

همچنین جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی در حالی که پرچم ایران و تصاویری مبنی بر دفاع از فلسطین و محکومیت اسراییل غاصب را در دست داشتند، شرکت کردند.

راهپیمایی و اجتماع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه دیروز - جمعه اول دی - در چهار شهرستان خراسان جنوبی و امروز در سایر شهرستان‌های استان از جمله بیرجند برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha