۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85330766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زلزله شهرستان بهاباد در منطقه‌ای خالی از سکنه رخ داد

یزد- ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: براساس گزارش‌های رسیده از سوی گروه ارزیاب، زلزله بهاباد در شمال غرب این شهرستان و در منطقه خالی از سکنه رخ داده است.

"علی ملکزاده" عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زمین لرزه در مرکز شهرستان یزد حس نشد و تیم‌های ارزیاب هلال احمر برای بررسی دقیق میدانی به منطقه محل وقوع زمین لرزه اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحطه هیچ گزارشی مبنی بر بروز تلفات جانی یا خسارات به ابنیه شهرستان بهاباد دریافت نشده است.

شبکه لرزه نگاری یزد امروز از وقوع زلزله ۴.۱ در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در حوالی شهرستان بهاباد در استان یزد خبر داد.

این زمین لرزه در ساعت ۱۴ و ۳۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه امروز در مختصات جغرافیایی طول ۵۵.۹۴ ، عرض ۳۲.۲۴ و در عمق ۶ کیلومتری به ثبت رسیده است.

محل وقوع این زمین لرزه در ۴۱ کیلومتری مرکز شهرستان بهاباد و ۸۷ کیلومتری مرکز شهرستان بافق به ثبت رسیده است، پیگیری در خصوص خسارت احتمالی این زمین لرزه از سوی مسوولان ذیربط در حال انجام است و گروه‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد و از مناطق لرزه خیز استان است که در طول سال چندین زمین لرزه با شدت بالای چهار درجه ریشتر در این منطقه اتفاق می افتد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha