۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85330629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ مورد پسماندسوزی در شهریار خاموش شد

۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85330629
۵ مورد پسماندسوزی در شهریار خاموش شد

شهریار - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهریار اعلام کرد: در پایش شب گذشته  چهار مورد پسماندسوزی با عامل نامشخص در محورهای تحت پایش شناسایی و خاموش شد و یک مورد پسماند سوزی در حاشیه اتوبان ساوه رویت که به دلیل حجم بالای آتش سوزی در تماس تلفنی با آتش نشانی صباشهر عملیات اطفا انجام گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، شیدا آکار روز شنبه از اجرای گشت و پایش شبانه طی شب گذشته، مبنی بر تشدید نظارت محیط زیست بر فعالیت واحدهای صنعتی تولیدی و گشت وپایش از واحدهای معدنی و بتنی در این شهرستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاثیر پسماند و ضایعات سوزی ها بر افزایش آلودگی هوا از دستگاه های مسئول و متولی خواست، تا به تکالیف خود در اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در خصوص مقابله با پسماندسوزی و ضایعات سوزی عمل کنند.

پلمب بخش های آلاینده یک واحد نساجی در ملارد

روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران در گزارش دیگری به نقل از رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از پلمب بخش های آلاینده یک واحد نساجی فعال در زمینه رنگرزی پارچه که موجبات آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت وسلامت مردم را فراهم کرده بود خبر داد.

مهناز مدیریان اظهار داشت: باوجود ابلاغ اخطاریه ها به متصدی واحد مذکور، به دلیل تداوم فعالیت غیر اصولی وآلاینده واحد و هدایت فاضلاب خام بدون اتخاذ تمهیدات زیست محیطی به محیط، پس از اتمام مهلت اعطایی، این اداره وفق قوانین و مقررات نسبت به جلوگیری از فعالیت بخش های آلاینده واحد موصوف اقدام کرد..

وی خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی ملزم به فعالیت در چارچوب قانون و رعایت و توجه ویژه به ملاحظات در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha