سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده است

مهاباد- ایرنا- فرماندار مهاباد گفت: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده و اولویت همه نهادها و دستگاه‌های برگزار کننده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ساز و کار برگزاری انتخابات به نحوی است که هیچ گونه جای شبهه باقی نمانده و نمایندگان با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری و همه مقام های عالی کشور همواره به صیانت از رای مردم و برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم تاکید دارند.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید براینکه هیچ مدیری حق حمایت و یا تخریب کاندیداهای احتمالی را ندارد، اظهار کرد: با روسای دستگاه های اجرایی و مدیران که هر ساعت از شبانه روز اقدام به تبلیغ و یا حمایت از شخص خاصی داشته باشند، برخورد قاطع خواهد شد.

عباسی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را که یکی از نشانه های اقتدار نظام خواهد بود، فراهم کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز ۹ دی ادامه داد: عده ای از عوامل داخلی با توطئه دشمنان به بهانه تقلب در انتخابات سعی در آشوب در کشور داشتند که با حرکت خودجوش و بصیرانه مردم این توطئه نیز خنثی شد.

سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده است

وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در منطقه افزود: در سایه این امنیت، تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران بخش های مختلف جهت احداث پروژه های عمرانی و تولیدی خود درخواست داده اند.

فرماندار ویژه مهاباد از حل مشکلات و تعاونی های مسکن شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با حل موانع چند ساله این تعاونی ها، مشکلات مسکن بیش از چهار هزار نفر رفع شده است.

عباسی با اشاره به تحولات فضای آموزشی در سطح روستاها اظهار کرد: با تلاش و برنامه ریزی انجام شده مدارس کانکسی جمع آوری و بازسازی مدارس تخریبی در سطح روستاها تا مهر سال آینده در دستور کار قرار دارد.

سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده است

رییس شرکت گاز مهاباد هم در این جلسه گفت: هم اکنون ۶۳ روستا در این شهرستان پیمان سپاری شده که با اتمام آن ضریب برخورداری این منطقه به ۹۰ درصد خواهد رسید.

عبدالواحد مریمی با بیان اینکه هم اکنون ۸۳ روستا در مهاباد به شبکه ملی گاز متصل هستند، گفت: در حال حاضر ۸۴ هزار مشترک گاز با ضریب برخورداری ۷۸ درصد در مهاباد از گاز طبیعی بهره مند هستند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha