امام جمعه گرگان: سفر استانی رییس جمهور کلید حل مشکلات مردم است

گرگان- ایرنا- امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به گلستان، گفت: این سفرها در استان ما و سایر مناطق کشور منشأ خیر و برکت و کلید حل مسائل و مشکلات مردم است.

حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز گرگان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: تقویت بنیه نظامی یک دفاع موثر در مقابل دشمنان است و اگر مردم فلسطین و غزه نیز همانند این رژیم جعلی به انواع تانک‌های پیشرفته، موشک‌های دور برد و تجهیزات نظامی مجهز بودند، اسرائیل هرگز جرأت نمی‌کرد با آن‌ها وارد جنگ شود و یا در صورت وقوع جنگ، در مدت کوتاه خاتمه می یافت.

وی ادامه داد: اگر کشورمان هم در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی همانند امروز به تجهیزات نظامی به روز و پیشرفته مجهز بود، عراق جرأت تجاوز به کشور ما را نداشت.

امام جمعه موقت گرگان به تأکید قرآن کریم در تجهیز مسلمانان به سلاح دفاعی قوی اشاره کرد و گفت: بنا بر توصیه قرآن مسلمانان باید خود را به پیشرفته ترین امکانات دفاعی و تجهیزات نظامی مجهز کنند تا دشمنان نتوانند به آنها چشم طمع داشته باشند.

لیوانی با بیان اینکه روحیه بالا، ایمان قوی و اشراف اطلاعاتی نسبت به کشورهای منطقه و قوی بودن از نظر سیاسی و اقتصادی از عوامل مهم قدرتمندی کشور محسوب می شوند، تصریح کرد: باید به ابزار الکترونیک اعم از موشک‌های قاره پیما و قوی‌ترین سلاح‌های جنگی مجهز باشیم تا هیچ کشوری به خودش اجازه تعرض به خاک کشورمان را ندهد.

وی با تأکید بر اینکه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است، خاطرنشان کرد: امیدوارم دنیا هرچه سریع‌تر از شر این غده چرکین خلاص شود.

امام جمعه موقت گرگان مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در برابر اسرائیل را قابل تقدیر خواند و افزود: اگرچه مردم مظلوم فلسطین تجهیزات زیادی ندارند اما با مقاومت و همان تجهیزات نظامی اندک این رژیم جعلی را به ستوه آورده و پیروزی را از آن خود می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha