خلجی: بنای دولت شتاب‌بخشی به محرومیت‌زدایی از گلستان است

گرگان – ایرنا - رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت که همراه رییس جمهور به گلستان سفر کرده است، تاکید کرد: دولت سیزدهم با عزمی جهادی بنا دارد محرومیت‌های این استان را در بخش‌های گوناگون رفع کند.

به گزارش ایرنا، سپهر خلجی امروز (جمعه) در حاشیه سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان ظاهر بسیار زیبایی دارد، اما محرومیت پشت این ظاهر زیبا پنهان است. این استان از یک جهت تازه‌تاسیس است و از طرفی شاید دولت‌های قبلی به خاطر همین ظاهر زیبا محرومیت‌ها را ندیدند.

وی افزود: دولت مردمی شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند. عزم دولت سیزدهم این است که به متن درخواست‌ها و رفاه جامعه بپردازد و درگیر حاشیه‌ها نشود. اصل و متن نگاه و هدف دولت بهبود زندگی و رفاه مردم است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خاطرنشان کرد: دولت بر خود تکلیف کرده که کارهای بر زمین مانده مورد انتظار مردم که دولت‌ها باید تکمیل می‌کردند به پایان برسد. در سفر دور نخست، رییس‌جمهور با همین نگاه دستورهایی صادر کردند که خوشبختانه امروز شاهد به سرانجام رسیدن طرح‌های مختلف هستیم.

خلجی افزود: در سفر نخست اجرای طرح طبیعت‌گردی آشوراده مورد توجه رییس‌جمهور قرار گرفت و اکنون بعد از ۲ سال می‌بینیم که کارهای مد نظر در این زمینه آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه دولت برخی زیرساخت‌ها در این استان طی ۲ سال اخیر توسعه خوبی داشت. از جمله اتصال همه شهرها و روستاهای استان گلستان به فیبرنوری که یکی از مؤلفه‌های توسعه به شمار می‌آید.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اگر بخواهیم با همان روندهای عادی پیش برویم به اهداف نمی‌رسیم. باید کمک کنیم و همه توان و تلاش خود را به کار بگیریم که سرعت پیشرفت این استان افزایش یابد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به همراه شماری از وزیران، معاونان رئیس جمهور و مقام‌های بلندپایه دولت سیزدهم، رئیسی را در سفر دو روزه (پنجشنبه و جمعه) به استان گلستان همراهی کردند.

خلجی همچنین پیش از ظهر جمعه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان گفت که اولویت اصلی دولت سیزدهم گره‌گشایی از کار مردم و کمک به رشد و پیشرفت کشور است.

وی در این دیدار که رئیس، خبرنگاران و اعضای هیات تحریریه ایرنا گلستان حضور داشتند از فعالیت ها و اقدامات این رسانه در پوشش اخبار سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تشکر و قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha