معاون وزیر جهادکشاورزی پای درد دل دامدار گلستانی نشست
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در جریان دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به گلستان روز جمعه از یک واحد صنعتی دامپروری در آق‌قلا بازدید کرد و پای درد دل دامداران نشست.

به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم حسن‌نژاد در این بازدید بر حمایت از دامپروری صنعتی در راستای تولید پایدار و تامین امنیت غذایی کشور تاکید کرد.

مدیر این واحد دامپروری صنعتی گفت: حضور مدیران بانک‌ها در کنار تولیدکنندگان در این حوزه کمرنگ بوده و همین عامل حل برخی مشکلات از جمله تامین سرمایه در گردش را دشوار می‌کند.

احمد قلندری افزود: این واحد پرورش دام سنگین، دارای ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس است؛ اگر مورد حمایت قرار بگیرم این مقدار را به ۱۰ هزار راس افزایش خواهم داد.

به گفته وی، اکنون این واحد با ظرفیت هزار راس دام سنگین شیری فعال است.

حسن‌نژاد معاون وزیر جهادکشاورزی از روز گذشته در استان گلستان حضور دارد و تاکنون از کشتارگاه صنعتی طیور در مینودشت، زنحیره تولید تخم مرغ در گنبدکاووس، کشتارگاه طیور در گرگان بازدید کرده است.

استان گلستان یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات دامی در کشور به شمار می‌رود که حاصل دسترنج ۷۰ هزار بهره‌بردار این حوزه است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، صبح دیروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه‌های روز اول سفر استانی رییس جمهور در گلستان بود.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha