میز ارتباطات مردمی بنادر و دریانوردی گلستان در دور دوم سفر رییس جمهور برپا شد

گرگان-ایرنا- مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت که میز ارتباطات مردمی سازمان بنادر و دریانوردی در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان برپا شده است.

نورالله عباسی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به سفر رییس جمهور به گلستان، اکنون در ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی در خدمت مردم گلستان هستیم تا مطالبات و درخواست‌های مردم را به اطلاع و سمع و نظر دولت خدمتگزار برسانیم.

وی با بیان اینکه میز ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی به پرسش‌های مردم در فعالیت‌های مربوط به امور بندری، دریایی، گردشگری دریایی و خدمات مربوط به سازمان بنادر و دریانوردی برپا شده است، تصریح کرد: در ستاد ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی و شفاف سازی بهتر، موضوع‌ها مطرح شده را پذیرش، احصاء و طبقه بندی می‌کنیم.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: چنانچه مردم گلستان و فعالان حوزه دریایی سوال یا درخواستی دارند، می‌توانند به ستاد پاسخگویی سازمان بنادر و دریانوردی مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در دور دوم سفر خود به گلستان در بدو ورود از سوی آیت‌الله سیدکاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان، علی‌محمد زنگانه استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

افتتاح لایروبی آبراه دریای خزر به خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به خانه‌ها، کسب و کارها و مدارس همه شهرها، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری یک‌هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار جلد سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور در گلستان است.

آغاز به‌ کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت الله رییسی در گلستان است.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha