حاشیه‌نگاری سفر رییس جمهور به مراوه‌تپه

گرگان- ایرنا- دومین دور سفر رییس جمهور به استان گلستان و حضور در اجتماع باشکوه مردم مراوه‌تپه، امروز جمعه با حاشیه‌های مختلفی همراه بود.

به گزارش ایرنا، با وجود سردی هوا و در حالی که ساعت استقبال از رییس جمهور ۱۰ صبح در مراوه تپه تعیین شده بود اقشار مختلف مردم مرزنشین و اهل تسنن این خطه به خصوص خانواده های معظم شهدا از همان ابتدای صبح و پیش از شروع مراسم در انتظار حضور رییس جمهور بودند.

از ابتدای صبح شور و اشتیاق وصف ناپذیری در بین مردم مراوه تپه به خصوص نوجوانان و جوانان و خانواده برای استقبال از رییس جمهور در خیابان های اطراف مراسم به چشم می خورد که  این انتظار با آمدن رییس جمهور سرانجام محقق شد.
در طول مسیر عبور رییس جمهور، به علت استقبال گسترده مردم حرکت خودرو دکتر رییسی خیلی با کُندی صورت گرفت.

در طول مسیر استقبال از رئیس جمهور ،مردم ولایتمدار مراوه تپه در حالیکه لباس های محلی بر تن داشتند و  پرچم جمهوری اسلامی ایران، بنر و پلاکاردهایی در خیرمقدم و تشکر از رییس جمهور و اعضای دولت سیزدهم در دست داشتند با شعارهای انقلابی و حماسی از دکتر رییسی استقبال کردند.

از نکات قابل توجه در استقبال از رییس جمهور حضور نسل جوان و خانواده‌ها بود که باوجود سردی هوا با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر ولایتمداری و دلبستگی عمیق خود را به اهداف و آرمان شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی ابراز داشتند.

در حین سخنرانی رییس جمهور به خصوص در موضوع معیشت و اشتغال بارها شرکت کنندگان در مراسم با شعارهای خود از تلاش دولت برای پیگیری مطالبات مردم در حوزه های مختلف به ویژه طرح های اشتغال زایی قدردانی کردند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به گلستان برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، صبح دیروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه‌های روز اول سفر استانی رییس جمهور در گلستان بود.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha