همزمانی سفر رییس جمهور به گلستان با شب یلدا نشانه مردم‌داری دولت است

گرگان_ایرنا_ دستیار رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، سفر آیت‌الله رییسی و اعضای کابینه‌ به گلستان در شب یلدا را نشانه مردم‌داری دولت دانست و گفت: اینکه اعضای هیات دولت، شب یلدای خود را صرف خدمت به مردم می‌کنند قابل تحسین است.

به گزارش ایرنا، سید احمد عبودتیان شامگاه  پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گلستانی‌ها نماد وحدت اقوام و مذاهب هستند و در میان استان‌های مختلف با تنوع قومیتی و مذهبی، گلستان گل سر سبد است.

وی با بیان اینکه مردم جنس خدمت را درک می‌کنند، افزود: در زمان حاضر مشکلات مختلف معیشتی، گرانی و امثال آن در کشور وجود دارد که برخی از آن‌ها ماحصل تلاش دشمن و بخشی دیگر ناشی از نارسایی‌ها و رکود دهه قبل بوده با این وجود پیگیری و دغدغه‌مندی دولت سیزدهم، مردم را امیدوار می‌کند.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، لایروبی خلیج گرگان را نمونه ای از دغدغه‌مندی و عمل به مطالبات مردمی دولت سیزدهم برشمرد و توضیح داد: دولت در سفر اول رییس جمهور عزم خود را برای احیای این پهنه آبی جزم کرد و به واسطه این تلاش جهادی، خلیج گرگان زنده شد.

عبودتیان تاکید کرد؛ مرکز ارتباطات خدمات مردمی سفر رییس جمهور آماده دریافت مطالبه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم گلستان در سفر استانی دوم رییس جمهور است، همچنین خودروهایی با نماد سامد نیز نامه‌های مردمی را دریافت می‌کنند.

وی در ادامه به اجرای رویداد «شهریاران» اشاره کرد و گفت: دولت مردمی عزم کرده مردم‌سالاری دینی را تحقق بخشد و مردم را در تصمیم‌گیری و نظارت دخیل کند.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه رویداد شهریاران به‌دنبال حل مشکلات در حوزه‌های مختلف با همت جمعی و کمک مسئولان است، بیان کرد: همچنین مردم به‌ویژه نخبگان و استادان دانشگاه می‌توانند ایده‌های خود را در سامانه شهریاران ثبت کنند.

به گفته عبودتیان؛ ۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه شهریاران بود که تاکنون هفت هزار ایده و اقدام در این سامانه ثبت شده است.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه های کلان، متوسط و کوچک، صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل، کسب و کارها و مدارس همه شهرها، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب،برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار فقره سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور در گلستان است.

آغاز به‌کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها، از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت الله رییسی در گلستان است.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha