«ذوب آهن اصفهان» با شکست تیم «پالایش نفت آبادان» صدرنشین لیگ برتر بسکتبال شد

اصفهان - ایرنا - تیم بسکتبال «ذوب آهن اصفهان» در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال کشور شامگاه پنجشنبه با نتیجه ۷۹ بر ۶۳ از سد تیم «پالایش نفت آبادان» گذشت و صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم «ذوب آهن اصفهان» شامگاه پنجشنبه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر بسکتبال کشور در ورزشگاه ملت اصفهان به مصاف تیم «پالایش نفت آبادان» رفت و سرانجام در یک دیدار دیدنی و با حضور هواداران پُرشمار ذوب آهن توانست تیم آبادانی را با شکست ۷۹ بر ۶۳ بدرقه کند و با توجه به تعویق بازی «شهرداری گرگان» با «آوارتا ساری» صدرنشین لیگ برتر شد.

این دیدار با شروع طوفانی هر ۲ تیم آغاز شد ولی ذوبی ها توانستند رفته رفته به کمک تشویق بی امان هواداران از سرعت تیم آبادانی بکاهند،در کوارتر دوم، سبزپوشان عملکرد بهتری داشتند و هر چند در بیشتر زمان‌های این کوارتر بازی بصورت پایاپای پیش رفت ولی در نهایت این سبزپوشان بودند که با برتری به رختکن رفتند.

ذوبی ها در کوارترهای سوم و چهارم جنگنده وارد میدان شدند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۷۹ بر ۶۳ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در پایان هفته دهم لیگ برتر بسکتبال کشور ذوب آهن اصفهان با ۱۰ بازی و ۱۹ امتیاز و ۷۹۳ گل زده و تفاضل ۶۷ گل در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفت و «پالایش نفت آبادان» با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha