وزیرورزش : ۳۱ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی گلستان اختصاص یافت

گرگان- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر استانی رییس جمهور به گلستان خبر داد که از محل اعتبارهای دور دوم این سفر ۳۱ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی شامگاه پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از «خانه تنیس روی‌میز» شهرستان کردکوی اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی عدالت‌محوری را رویکرد همیشگی وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: بهره‌برداری از ۱۸ پروژه ورزشی و تجهیز ۱۸ خانه ورزشی در روستاهای گلستان که امروز انجام شد، گامی در این مسیر است.

رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم و بهره‌برداری از چندین طرح مهم صبح امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد استان گلستان شد.

سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های ورزشی گلستان اختصاص یافت

آیت الله رئیسی پس از انجام چند بازدید، سخنرانی و دیدار با مردم گرگان، به شرق گلستان رفت و در آیین متمرکز افتتاح پروژه‌های آبرسانی، برق‌رسانی و فاضلاب گلستان شرکت کرد.

بر پایه اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در میان استان‌های کشور مربوط به این استان بود که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب،برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار فقره سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور در گلستان است.

سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های ورزشی گلستان اختصاص یافت

آغاز به‌کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها، از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت الله رییسی در گلستان است.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha