برترین‌های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در یزد معرفی شدند

یزد-ایرنا- آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ایران با میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار و در این مراسم برترین های هر بخش معرفی و تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی روز پنجشنبه با میزبانی یزد برگزار شد و در این مراسم شهر میراث جهانی یزد به عنوان دبیرخانه دائمی قصه گویی انتخاب و حکم دبیری نیز به عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اعطا شد.

در این مراسم و در بخش آیینی و سنتی در رده نوجوانان، علیرضا متقی با اجرای قصه غلام عشق از استان مرکزی و در بخش آیینی و سنتی بزرگسالان نیز حسین کاظمی با اجرای نقل رستم و تهمینه از مازندران توسط هیئت داوران برگزیده و تجلیل شدند.

همچنین در بخش مدرن و کلاسیک در رده بزرگسالان زهرا اکبری نژاد با قصه چقل‌ووس از لرستان و در بخش مدرن و کلاسیک نوجوانان نیز محیا کمالیان با قصه خربرفت از یزد رتبه اول را کسب کردند.

در بخش بین‌المللی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ایران نیز سیده زینب فاطیما از کشور هند با قصه قطره به عنوان برتر این بخش انتخاب شد و در بخش جایزه ویژه سردار سلیمانی نیز سیمین محمدعلی پور از آذریایجان شرقی با قصه سی‌ام انتخاب و تجلیل شد.

همچنین در بخش جایزه ویژه بخش لبخند نیز زهره باقری از استان البرز با قصه طوطی و بقال رتبه برتر را کسب کرد همچنین در این جشنواره تندیس ویژه و انتخاب یک قصه گو به عنوان برتر جهانی نیز در دستور کار قرار داشت که با اعلام هیئت داوران هیچکدام از شرکت کنندگان نتوانستند این رتبه را کسب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha