۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 85328865
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کمک ۱۱.۵ میلیون دلاری سوئیس برای کمک به کودکان غزه

تهران- ایرنا- یک آژانس دولتی در سوئیس با انتشار پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد که یازده و نیم میلیون دلار برای کمک به کودکان غزه اختصاص داده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از آناتولی، آژانس توسعه و همکاری سوئیس اعلام کرد که بیش از ۱۱.۵ میلیون دلار به صندوق بین المللی کودکان سازمان ملل (یونیسف) برای پوشش نیازهای کودکان و خانواده ها در نوار غزه کمک می‌کند.

آژانس توسعه و همکاری سوئیس (SDC) یک آژانس فدرال و دولتی سوئیس و بخشی از وزارت امور خارجه این کشور است. این آژانس به طور منظم در فعالیت های توسعه بین المللی سوئیس و همکاری با اروپای شرقی و همچنین کمک های بشردوستانه فعالیت می‌کند.

این آژانس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که تشدید جنگ، اثرات فاجعه‌باری بر کودکان و خانواده‌های غزه گذاشته و این کمک‌ها برای کاهش این اثرات اختصاص یافته است.

این آژانس افزود که ۱۰ میلیون فرانک سوئیس به یونیسف کمک می‌کند تا نیازهای کودکان و خانواده ها را در زمینه های آب، بهداشت، سلامت، تغذیه و آموزش برطرف کند.

به گفته مقامات بهداشتی غزه، تاکنون در اثر بمباران صهیونیست ها و حملات زمینی این رژیم، بیش از ۱۹ هزار نفر شهید و بیش از ۵۲ هزار نفر دیگر زخمی شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha